כל הפרטים

משפט נתניהו מתחדש היום, חוקרי המשטרה צפויים להעיד

לאחר הפסקה של שלושה חודשים בעקבות החגים והמלחמה, הדיונים במשפטו של ראש הממשלה מתחדשים בבית המשפט המחוזי בירושלים | לצד חידוש הדיונים נשמעת ביקורת ציבורית על עיתוי המשך המשפט בזמן מלחמה (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בכסלו תשפ"ד | 04.12.23
פרקליטיו של נתניהו בבית המשפט (צילום: Photo by Olivier Fitoussi/Flash90)

בעקבות החזרה לעבודה במתכונת רגילה בבתי המשפט, היום (שני) מתחדשים דיוני ההוכחות במשפטו של רה"מ נתניהו. הדיונים יהיו באולם בית המשפט המחוזי בירושלים.

העדויות בתיק 4000 יימשכו, כשברקע המלצת השופטים לתביעה לחזור מהאישום בשוחד בתיק ולהמשיך רק עם עבירת הפרת האמונים, מאז הגשת כתב האישום חלפו ארבע שנים והמשפט מצוי עדיין בשלב פרשת התביעה, וסביר להניח שהמשפט עצמו יימשך עוד זמן רב.

גורמים במערכת המשפט מעריכים שאם לא יהיו עיכובים נוספים, פרשת התביעה תסתיים עד חג הפסח הקרוב, לאחר מכן צפויים להתקיים דיונים בפרשת ההגנה, כאשר העד הראשון שאמור להעיד הוא ראש הממשלה נתניהו עצמו. במקרה שהמלחמה תמשך, ומאחר שבית המשפט עשוי ממילא לאפשר הפסקה בין פרשת התביעה לפרשת ההגנה - עדותו של נתניהו עשויה להידחות עוד יותר.

השבוע צפויים להעיד במשפט נתניהו חוקרי משטרה ורשות ניירות ערך שחקרו את תיק 4000 - פרשת בזק-yes.

מי שעוד צפויים להעיד הם שר המשפטים, יריב לוין; שרת המשפטים לשעבר, ציפי לבני; השר לשעבר זאב אלקין; ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו; ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין; היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, עו"ד יהודה וינשטיין; והיועץ המשפטי לכנסת לשעבר, עו"ד איל ינון.

השר במשרד המשפטים, דוד אמסלם מתח ביקורת קשה על חידש הדיונים בעת הזו וכתב: "מלחמה? חטופים? לא ולא - מה שחשוב עכשיו זה לחדש את משפט נתניהו, חרפה שאין כדוגמתה"

.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר