העיתונאי והיו"ר התעמתו

בוז'י נרדם? סגל לבית היהודי? • קרב ציוצים בטוויטר

קרב ציוצים מעניין נרשם אמש בטוויטר בין הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, ליו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, ששיאו בחילופי עקיצות בין השניים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמית סגל ויצחק הרצוג (צילומים: מרים אלסטר והדס פרוש - פלאש 90)

קרב ציוצים מעניין נרשם אמש (שני) בטוויטר בין הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, ליו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג.

הכל החל כאשר סגל הציג סדרת ציוצים בה עקץ את הרצוג, ככל הנראה בשל התלבטותו להיכנס לממשלת נתניהו, בצל התקפותיו מהעבר נגד המשלה והעומד בראשה.

זה החל בציוץ: "אתגר פוליטי למתקדמים: כך תפרסם פוסט אופוזיציוני נוקב מבלי לנקוב חלילה בשמו של ראש הממשלה שאליו אתה מעוניין לחבור", כשסגל העלה צילום מסך מדף הפייסבוק של הרצוג בו הוא תקף את ה"דרג מדיני" על דביר בנושא סגן הרמטכ"ל.

כעבור שעות ספורות, צייץ סגל וכתב: "הכל ציני בפוליטיקה, אבל עדיין אשמח לשמוע מיצחק הרצוג מה השתנה מאז שעמדת על במת הכנסת במושב היוצא ואמרת את זה", אל הדברים צירף סגל צילום מסך, מדבריו של הרצוג נגד חברי הממשלה, אותה כינה "קואליציית החידלון", כשתקף אותם על "תחושת הביטחון האישית שנעלמה".

סגל הוסיף והביא שני צילומי מסך מהתקפותיו של הרצוג נגד נתניהו, ולאחר מכן כתב: "לסיכום: כל יום שבו הרצוג משאיר בחיים את אופציית האחדות מנסר את הענף הדק והשביר ממילא שעליו יושבת מנהיגותו. לענף הזה קוראים אמינות".

כעבור זמן קצר, הגיב לו הרצוג בעוקצנות וצייץ: "התחלת את הפריימריז בבית היהודי? הייתי בטוח שיש לך שריון...".

סגל לא נשאר חייב וצייץ: "צחקנו ונהנינו. עכשיו לעניין: מה השתנה מאז ההתבטאויות הקודמות שציטטתי כאן?".

כעבור 20 דקות, משראה שהרצוג לא חזר להגיב, צייץ סגל: "טוב, אתה בטח ישן כבר. תענה בבוקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר