כזה עוד לא ראיתם

המפיק דוד פדידה חיתן את בתו - בהפקה מטורפת • צפו

אסתר, בתם הבכורה של דוד ואביבית פדידה נישאה לגל אריאל, תלמיד ישיבת ההסדר במעלות ותושב גבעת שמואל, באירוע נוצץ ובהפקה מטורפת עם בכירי תעשיית המוזיקה וענקי הזמר • צפו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
תקציר החתונה (צילום: אריאל רבינסקי | צילום ועריכת וידאו: אסף קליין - רואים את הקולות)

במתחם אירועים בכפר סבא התקיימה אמש (ראשון) חתונת בתו של המפיק החרדי דוד פדידה. אסתר, בתם הבכורה של דוד ואביבית פדידה נישאה לגל אריאל, תלמיד ישיבת ההסדר במעלות ותושב גבעת שמואל, בנם של עו"ד דורון ויעל אריאל, מוותיקי המשפחות בקהילה הדתית לאומית בגבעת שמואל ובעלי משרד עורכי דין מוביל בתחום הנדל"ן.

באירוע הנוצץ התערבו יחד בכירי תעשיית המוזיקה ובכירי הנדל"ן הגדולים בארץ, ענקי הזמר היהודי והישראלי עלו בזה אחר זה לעשות כבוד למפיק שבמשך למעלה מ-20 שנה מושך בחוטים.

בסידור חופה וקידושין התכבד הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, בקריאת הכתובה כובד הזמר שולי רנד ומנחה האירוע היה הזמר ישי לפידות. על הפקת האירוע היו אחראים שניאור פליישמן והצוות.

את החופה פתח הזמר עמיר בניון ומיד אחר כך מקהלת 'קאפלה' הרטיטה את הלבבות עם ביצוע מרגש לשיר 'שערי שמיים'. לאחר מכן עלו הזמרים שלומי שבת, אמיר דדון, ישי ריבו, עמיר בניון, אוהד מושקוביץ, יונתן רזאל, מוטי שטיינמץ ושוקי סלומון ונטלו כל אחד בתורו חלק בפסיפס המרתק של הערב, כשעל כל ההפקה המוזיקלית מנצח מאסטרו אהרל'ה נחשוני.

את ההרקדה פתח הזמר אוהד מושקוביץ שבקולו האדיר הרים את רחבת הריקודים במשך דקות ארוכות בליווי תזמורתו המורחבת של אהרל'ה נחשוני שהפיק מוזיקלית את כל האירוע. בהמשך הערב עלו לביצועים מיוחדים הזמרים שולי רנד, ישי ריבו, יונתן רזאל, יונתן שינפלד, יוסי שוורץ, רפאל אוזן והכנר דניאל אהביאל וברגע השיא נתן שולי רנד גראמען ארוך ומפורט בחריזה מיוחדת שכתב במיוחד לאירוע. בסיום ההרקדה הזמר קובי ברומר ביצע מחרוזת ישראלית אנרגטית כפי שרק הוא יודע.

בשעת לילה מאוחרת כשראשוני האורחים חשבו שראו כבר הכל והגיע הזמן להתקפל, הפציע לפתע מקצה האולם קולו של הזמר אברהם פריד שהגיע גם הוא לכבד ולהכיר טובה למפיק שעובד יחד איתו בשיתוף פעולה הדוק כבר שנים ארוכות. פריד הרקיד, הקפיץ וריגש את הרוקדים עד לשעות הקטנות של הלילה.

צפו בתיעוד מיוחד מההפקה המוזיקלית באירוע, כפי שתועד במצלמת "רואים את הקולות" של אסף קליין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר