בקרוב עסקה?

בכיר בחמאס: שרידי גופות החיילים בתמורה לאסירים

בכיר בארגון החמאס טוען כי ישראל קרובה לחתימה על עסקה עם החמאס ותשחרר אסירים פלסטינים שנעצרו במבצע "שובו אחים" ו"צוק איתן", תמורת קבלת שרידי גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, שנהרגו במבצע "צוק איתן". בישראל לא מגיבים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

בכיר בארגון החמאס טוען כי ישראל תעשה עסקה עם החמאס ותשחרר אסירים פלסטינים תמורת קבלת שרידי גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, שנהרגו במבצע "צוק איתן".

ב"ישראל היום" דווח כי מושיר אל-מאסרי, בכיר חמאס בעזה, כתב בדף הפייסבוק שלו כי החמאס וישראל קרובים לחתימה על עסקה בה ישראל תשחרר את בכירי הארגון ופעילים שנעצרו במבצע "שובו אחים" ו"צוק איתן" בתמורה להשבת שרירדי גופות החיילים.

אל-מאסרי לא כתב באיזה חיילים מדובר אך כמנראה התכוון לגופות קצין גבעתי הדר גולדין הי"ד שנהרג ברפיח ולוחם גולני אורון שאול הי"ד שנהרג בתקרית הנגמ"ש והוגדר כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע.

"בידי חמאס קלפי מיקוח שאילצו את ישראל להיענות לדרישות הפלשתינים", כתב אל-מאסרי בדף הפייסבוק והוסיף כי "המו"מ העקיף המתנהל בתיווך המצרים עשוי להביא בעתיד לעסקת שחרור אסירים חדשה, אשר במסגרתה נשחרר כמה שיותר אסירים פלשתינים".

בישראל לא מתייחסים לדיווח של בכיר חמאס בעזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר