עונה לסמוטריץ

רה"מ בנימין נתניהו: 'מדינת ישראל לא תהיה מדינת הלכה'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לנאומו של יו"ר 'האיחוד הלאומי' בצלאל סמוטריץ, המבקש להתמנות לשר המשפטים, והצהיר כי: "מדינת ישראל לא תהיה מדינת הלכה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, אמש ב'מרכז הרב' (צילום: אהרון קרון, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לנאומו של ח"כ בצלאל סמוטריץ', המבקש להתמנות לשר המשפטים, והצהיר כי: "מדינת ישראל לא תהיה מדינת הלכה", כלשונו בחשבון הטוויטר.

אמש, בדבריו בחגיגות 'יום ירושלים' בישיבת 'מרכז הרב', אמר יו"ר האיחוד הלאומי כי שאיפתו היא להשיב למדינת ישראל את משפט התורה.

מוקדם יותר התייחס לדברין ח"כ יאיר לפיד ואמר: "מי ששמע את סמוטריץ מסביר שהוא רוצה להיות שר המשפטים כדי שיהיה במדינת ישראל דין תורה ומדינת הלכה, יכול היה להבין את כל מה שמטורף בימים בהם אנחנו חיים".

"יש לי המלצה אחת לבנימין נתניהו: אם ירשיעו אותך בכל העבירות בהן אתה מואשם, תאמין לי - אתה לא רוצה שיטפלו בך לפי דין תורה".

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' עודד פורר הגיב גם הוא לדבריו של סמוטריץ ואמר: "יצא המרצע מן השק. כעת לכולם ברור איזו ממשלה רצה נתניהו להקים כאן ועד כמה הוא נכנע במו"מ לכל דרישה של הסיעות החרדיות והחרד"ליות.

"ציפיתי שהליכוד יתייצב לימיננו בשמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית ומניעת הפיכתה למדינת הלכה, אך לצערי מצאתי את הליכוד נגרר אחרי יוזמות של כפייה דתית.

"המחנה הלאומי תמיד כיבד את המסורת, אך באותה מידה גם התנגד לכפייה הדתית. ישראל ביתנו נותרה המעוז האחרון של שפיות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר