הציגה הודעה

עידית סילמן חשפה: "קיבלתי הודעת סחיטה ואיומים מעורך ועיתונאי"

חברת הכנסת שטלטלה את הקואליציה פרסמה הודעת 'וואטספ' שקיבלה, שלטענתה נשלח בידי עורך עיתון דתי ומכיל איומים. "הודעת סחיטה, איומים והפחדות, אשאר נאמנה" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עידית סילמן (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

הארכת תוקף חוק יהודה ושומרון מסעירה את הקואליציה, כאשר שר המשפטים גדעון סער הציב אולטימטום לראשי הממשלה, נפתלי בנט ויאיר לפיד, בזמן שיש להעבירו, כאשר במקביל, לפי דיווחים רבים, יו"ר תקווה חדשה מנהל מגעים עם הליכוד על הקמת ממשלה חלופית.

מי שיכולה להוות זרז ומכשול רציני לקואליציה היא ח"כ עידית סילמן, שפרשה מן הקואליציה לפני כחודשיים. לפי מספר מקורות, סילמן הודיעה למנסור עבאס כי גם אם כל חברי רע"מ יתמכו בחוק היא תתנגד לו ותביא להפלתו, בשל שיוויון 60:60 במספר התומכים מול המתנגדים.

הערב (חמישי) פרסמה סילמן בטוויטר הודעת וואטסאפ שלדבריה שלח לה עורך 'מצב הרוח', חגי הוברמן, המזוהה עם תפיסות 'ימינה' והממשלה עם יאיר לפיד, ממנה משתמע סוג של איום למקרה שאכן תתנגד.

"עידית יקירתי, ערב טוב. אם תצביעי נגד חוק התקנות ביו"ש תהיה לי אחלה כותרת ל'מצב הרוח': עידית סילמן ואיימן עודה נגד המתנחלים. נחמד, לא? להשתמע", נכתב בהודעה, שלדברי סילמן נשלח בידי הוברמן.

בתגובה כתבה סילמן בטוויטר: "את הודעת הסחיטה והאיומים הזאת שקיבלתי מהעורך והעיתונאי חגי הוברמן היום אחר הצהריים - אני לא אקבל שום החלטה על בסיס איומים והפחדות. אמשיך בעזרת ה' לפעול בהתאם לערכיי ואשאר נאמנה לשולחיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר