פיצוץ הריאיון

שרה נתניהו מגחכת על ליהיא לפיד: "בוודאי שיודעת מה בעלי עשה בצבא"

רעייתו של בנימין נתניהו התפלאה על התיקו בסקרים, השיבה מה תענה אם בנה ירצה להצטרף לפוליטיקה ולא נמנעה מעקיצה לליהיא לפיד (אנשים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

בצל ההקלטות שלה שנחשפו בפומבי בשבוע האחרון: שרה נתניהו, רעייתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, התראיינה הבוקר (שני), יממה לפני פתיחת הקלפיות בבחירות, לאבי רצון ברדיו 'גלי ישראל', ואמרה כי היא מופתעת מכך שבסקרים עדיין ישנו תיקו בין הגושים.

"הייתי מאוד מופתעת מהסקרים של ה60-60 אחרי השנה ורבע המאוד קשות הללו של שלטון שמאל חלש מול הטרור, של עליית יוקר המחיה בצורה מטורפת, של שלטון ללא חמלה הפוגע בשכבות החלשות", טענה נתניהו. "אבל נותרה עוד יממה אחת, חייבים כולם לתרגם את האהבה הגדולה להצבעה בקלפי".

היא התייחסה גם לאפשרות שאחד מילדיה ירצה ללכת ביום מן הימים לפוליטיקה. "אם אחד מילדיי ירצה ללכת לפוליטיקה וישאל את דעתי אגיד לו - 'לא' מוחלט. אני גם לא אצטרך לומר זאת כי אף אחד מילדיי לא רוצה בכך".

כשנשאלה אם היא יודעת מה עשה בעלה בשירותו הצבאי, פרפרזה לשאלה שנשאלה בשבוע שעבר ליהיא לפיד, רעייתו של ראש הממשלה לפיד - שאלה שגרמה ללפיד לפוצץ את הראיון, השיבה נתניהו: "בוודאי שאני יודעת, לא רק שהוא היה קצין בסיירת מטכ"ל, אני הייתי גם מאבחנת מטעם הצבא באמ"ן בין היתר גם של סיירת מטכ"ל - בעשור אחריו. כמובן שאז עוד לא חלמתי שאהיה אישתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר