זעם בש"ס: "הסתה חמורה נגד ישי"

משפחתו של הנער שנספה באסון הכרמל הגיעה אתמול אל ביתו של הגר"ע יוסף, יום אחרי הדרמה בטקס הזכרון. ש"ס: "מאבק דני רוזן? אינטרסים". נראה כי ישי זוכה לתמיכת המשפחות, שסבורות כי הטקס הממלכתי שנערך אמש לזכר הנספים בשריפה לא היה המקום המתאים להביע מחאה חריפה, וכי היה צריך לכבד את המעמד

קובי ישעיהו | כיכר השבת |

(צפו בוידאו: כלי התקשורת סמוך לביתו של הרב עובדיה, אתמול)

במפלגת ש"ס הרוחות סוערות, בעקבות מה שארע בטקס הממלכתי לזכר נפגעי השריפה בכרמל, בהובלת דני רוזן, בן-זוגה של תת-ניצב אהובה תומר ז"ל.

ביום שאחרי הדרמה הגדולה, טוענים גורמים במפלגה כי מדובר בצביעות מצד רוזן וכי יש לו אינטרסים: "היחס כלפי אלי ישי גובל בהסתה הדומה לזו שקדמה לרצח יצחק רבין", אמרו בש"ס.

לדברי הגורמים שהובאו באתר "גלובס", "בן-זוגה של אהובה תומר החל שם במחאה שאינה טהורה, יש לו אינטרסים. לא נעים לומר זאת, אבל צריך לשאול האם אהובה תומר אחראית לכניסת האוטובוס לכביש. ודאי שהיא יותר קשורה לכך משר הפנים, שלא קשור לפרטים הנקודתיים של התקרית", אמרו גורמים במפלגה.

בש"ס טוענים כי רבות ממשפחות הנספים מסתייגות מהמחאה של אתמול ועומדות לצידו של ישי. אל ביתו של מרן הרב עובדיה יוסף הגיעו אתמול (חמישי) כמה משפחות שכולות כדי להביע תמיכה בישי.

נראה כי ישי זוכה לתמיכת המשפחות, שסבורות כי הטקס הממלכתי שנערך אמש לזכר הנספים בשריפה לא היה המקום המתאים להביע מחאה חריפה, וכי היה צריך לכבד את המעמד.

"החטא של ישי - שהוא חרדי וספרדי"

ה"בבא ברוך", בנו של המקובל הנודע ה"בבא סאלי" זצקו"ל, הצטרף אף הוא למקהלת התומכים בשר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי - בעקבות האירוע המביש אמש, במהלכו נאלץ לעזוב את האולם.

בראיון שהעניק לכתב "קול ישראל" בדרום, אמר ה"בבא ברוך": "אני אגיד לך מה פשע וחטאתו של ישי: שהוא יהודי, חרדי, ספרדי. אין לו אחריות. הוא יכול להציל. מדינה? אש נפלה מהשמים. מי הוא בכלל? הוא אדם כמו כולם. האחריות מוטלת על ראש הממשלה, קודם כל. הוא בעל הבית".

עוד אמר ה"בבא ברוך" כי "האחריות היא על שרים, על שר האוצר. מה אומר ומה אדבר. גירשו אותו? זו בושה וחרפה. יש שנאה תהומית. לא יודעים שכתוב בספרים הקדושים על מי ש´מלבין פני חברו ברבים - אין לו חלק בעולם הבא´".

ואכן, דני רוזן - מי שהלבין את פני ישי ברבים, לא ממש יודע מה שכתוב בספרים. האיש, אמר בראיון לאחד מכלי-התקשורת כי "ימשיך להלבין את פני ישי ברבים עד שיתפטר מתפקידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר