הותר לפרסום

חברת הבנייה החשודה בהלבנת הון: ב. יאיר

הותר לפרסום כי חברת ב.יאיר חשודה בהלבנת הון בסכום של מעל 60 מיליון שקלים. החברה, חתומה גם על פרויקטים ששווקו למגזר החרדי בירושלים ובבית שמש. המסחר במניית החברה נעצר הבוקר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

החברה החשודה בעבירות של הלבנת הון בסכום של מעל 60 מיליון שקלים היא "ב. יאיר", כך הותר היום (רביעי) לפרסום לאחר שהחברה וויתרה על צו איסור הפרסום בעניינה.

בהודעה שפרסמה הערב החברה נאמר: "החברה ממשיכה עבודתה כרגיל מול אלפי לקוחותיה בפרויקטים למגורים ומסחר. חברת ב.יאיר שהינה כידוע, אחת מחברות הנדל״ן הציבוריות המובילות במשק, תמשיך ותשרת נאמנה את הרוכשים ובעלי האג"ח שלה".

בשעות הצהריים, הודיעה החברה על הפסקת המסחר במניותיה, וזאת בעקבות אי בהירות בענייניה של החברה. קודם להודעה על הפסקת המסחר צנחה מניית החברה ב5.7%. אתמול, למרות צו איסור הפרסום, צנחה החברה ב-21%, אגרות החוב של החברה מסדרה 12 צנחו ביותר מ-7%.

ב. יאיר, נמצאת בשליטה משותפת של יאיר ביטון ויוסף ביטון. היא עוסקת בייזום ובנייה של פרויקטים בענף הנדל"ן בישראל, ייזום פרויקטים בחו"ל וכן הקמת מבנים לצרכי מסחר. בין הפרויקטים מאחוריהם עומדת החברה ניתן למצוא מספר פרוייקטים ששווקו למגזר החרדי, דוגמת מתחם שרי ישראל, וכן פרוייקטים בבית שמש וגבעת זאב.

ב. יאיר חשודה כי הלבינה הון בסכום של מעל 60 מיליון שקלים עבור ארגון הפשיעה של איציק אברג'ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר