עתיד הנדל"ן כבר כאן:

פרויקט היוקרה מבית אקה נדל"ן שהקדים את הקורונה

את העתיד שנשמע כמו חלום, לא צריכים לדמיין – פשוט לפתוח עיניים ולהביט על פרויקט יוקרה שכבר עומד ניצב במקום מרכזי בירושלים ומוכיח לעולם הנדל"ן כי הפיתוח העתידי אינו תוצאה של משבר (נדל"ן, מקודם)

(צילום: יח"צ)

ההתפשטות המהירה של וירוס הקורונה גרמה להסתגרות המונית בבתים. תחילה ניכרה בהלה בקרב הציבור – אם כי ככל שהזמן עובר והמוח האנושי מתרגל, אנשים מבינים את היתרונות של השקעה בתוך הבית ומומחים מעריכים כי גם כשהמשבר יחלוף, ישנן מגמות שצפויות לגרום לנו לשהות בבית יותר.

אחת הסברות היא שמשבר הקורונה יגדיל את כמות העצמאים. כבר כיום, פרילנסרים מהווים 30% מכוח העבודה בארצות הברית. גם בארץ אחוז העצמאים הולך וגדל והמשרדים הביתיים צוברים תאוצה, כמו גם עיצוב הבית שמתחיל להיות מדובר בקרב מעצבים, אדריכלים וקבלנים, על האופן בו יצטרכו לשנות את אופי בניית הבתים החדשים בעקבות משבר הקורונה ולתת פתרונות לאנשים שישהו בבתים הרבה יותר שעות מכל תקופה אחרת בחייהם.

את העתיד שנשמע כמו חלום, לא צריכים לדמיין – פשוט לפתוח עיניים ולהביט על פרויקט יוקרה שכבר עומד ניצב במקום מרכזי בירושלים ומוכיח לעולם הנדל"ן כי הפיתוח העתידי אינו תוצאה של משבר, אלא אג'נדה מכוונת של אנשי מקצוע שחזו את העתיד והקימו את מה שנראה מעט בדיוני.

מגדל היוקרה 'שלם טאואר', שזכה בתחרות פרויקט השנה לעיצוב ואדריכלות, ניצב על תילו כשהוא מכיל בתוכו את כל הקדמה האפשרית. למעשה, עיצוב המגדל מוכיח כי כבר בעת התכנון, הרבה לפני שמישהו בישראל חלם על קורונה, היה מי שהבין שהעתיד נמצא קרוב לבית.

רוצים עוד פרטים? כנסו>>

הדייר הקלאסי שבוחר לגור במגדל היוקרה 'שלם טאואר', הוא אדם שאינו מוותר על שאיפות גבוהות, קיום אורח חיים ששומר על נפש בריאה וגוף בריא, והחיים שלו שם מאפשרים מלכתחילה לחיות את החלום וליהנות מכל הפסיליטיז מבלי לצאת למרחב הציבורי, כולל חדר ישיבות, חדר כושר, בריכה ואף אולם רב תכליתי לטובת אירועים קטנים.

יום אורח חיים ששומר על נפש בריאה וגוף בריא - הבריכה בבנין

בלובי המפואר בבניין, הכולל פינת ישיבה ואירוח ניצב לו גם חדר ישיבות מאובזר בכל מה שאנשי עסקים צריכים על מנת לקיים פגישות עסקיות וישיבות צוות באופן המכובד והיוקרתי ביותר וכל זאת ממש מתחת לבית.

הלובי המפואר בבניין, הכולל פינת ישיבה ואירוח

בשעות הפנאי שלהם ייהנו הדיירים מחדר כושר מקצועי ומרווח שאינו מבייש כל חדר כושר מהשורה הראשונה, כולל אבזור ומכשור המתקדמים ביותר. החלטות הממשלה שמשתנות פעמיים ביום אינן משפיעות על דיירי 'שלם טאואר' שיכולים להמשיך בשגרת הבריאות שלהם מבלי לצאת מהבניין ומבלי להישאב לחוסר הוודאות שמנהלת את החיים בחוץ. זאת ועוד לטובת הדיירים נבנתה בריכה שמזכירה יציאה אל קאנטרי בוטיק יפהפה כולל כורסאות ישיבה נוחות – מבלי לתכנן את שעות הנסיעה הלוך ושוב, ולא קרה כלום אם שכחנו משהו חשוב בתיק כי הבית ממש מעל לבריכה ואם לא די בזאת, בלובי הבניין נבנה לטובתם אולם רב תכליתי – חלל ציבורי מעוצב בשטח של כ-200 מ"ר, בו יוכלו הדיירים לקיים כל התכנסות אותה יצטרכו או ירצו, החל מקיום הרצאות ועד לאירועי בר מצווה, שבע ברכות ועוד.

רוכשי דירות היוקרה ב'שלם טאואר' יכולים להיות רגועים מכל היבט אפשרי. הם קיבלו עד אליהם הביתה את כל התנאים על מנת לחיות חיים נוחים מבלי לצאת מפתח הבניין. מעבודה ועד תרבות ופנאי ואירועים משפחתיים. כי כשרוכשים את הדירה במקום הטוב ביותר, והאנשים העומדים מאחוריו הנם בעלי חזון ומעוף, אין ספק כי העתיד נראה כמו חלום מושלם שהתגשם.

העתיד הזה קרוב מאוד. עבודות הבנייה במגדל שלם טאואר כבר נסתיימו, וכעת עובדים במלוא המרץ על עבודות הפנים. על פי התכנון בתחילת 2021, יקבלו ראשוני הדיירים את המפתחות לדירתם החדשה, ולהנות מחווית מגורים יוצאת דופן.

מאחורי הפרויקט עומדת חברת אק"ה נדל"ן בבעלות אלי קליין המובילה את מיזמי הבניה היוקרתיים בירושלים, כגון 'פסגות ירושלים', 'האחוזה' ו'מצפה נוף' בשכונת רוממה, 'משכנות קריית משה', ועוד. כיאה למיצובו הגבוה החברה הציבה ב-שלם טאואר רף חסר תקדים מבחינת אביזרי יוקרה ונוחות שטרם נראה במיזמי נדל"ן למגזר החרדי.

רוצים עוד פרטים? כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר