שיא חדש נרשם

סערה בעולם הנדל"ן: נכס נמכר בארץ ביותר מ-100 מיליון שקל

זה קרה בתל אביב: נכס נמכר במיליוני שקלים. מי הקונה ואיפה הוא רכש את הנכס? • כל הפרטים על העסקה שמסעירה את משרד האוצר (נדל"ן בארץ)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
העסקה שמסעירה את עולם הנדל"ן בארץ (צילום: שאטרסטוק)

זה קרה באוגוסט האחרון. שיא חדש נשבר בקניית נכס נדל"ן בארץ במחיר מטורף. גלית בן נאים, מי שאחראית לסקירות של אגף הכלכלנית הראשית במשרד האוצר, פרסמה פוסט בו סיפרה על עסקת נדל"ן חריגה בלב תל אביב בהיקף של מיליוני דולרים.

"מהעסקאות היקרות ביותר בשוק הדיור המקומי אי-פעם, כאשר אפילו מחיר של 'עד מאה ועשרים' (מיליון שקל) לא מספיק גבוה", כתבה בן נאים ולא חשפה יותר פרטים על זהות הרוכש.

מי הוא הרוכש ואיפה הוא קנה דירה?

ממידע שהגיע לידי 'גלובס' ניתן להסיק כי מדובר בנכס שממוקם ברובע 5 בעיר המתפרס על קומה שלמה. לפי המידע של גלובס העסקה נסגרה במעל 100 מיליון שקל כאשר זהות הצדדים לעסקה ומה המחיר המדויק – טרם נחשפו. מי שעוקבים באדיקות אחר עולם הנדל"ן מבינים לפי הפוסט של בן נאים כי במאה עשרים מיליון שקל זה בטוח נמכר, השאלה בכמה יותר – זאת עדיין לא יודעים.

באופן כללי, מחוז המרכז מוביל את עליות המחירים ומושך את מדד מחירי הדירות הארצי כלפי מעלה. לפי הדיווח ב'גלובס', בשנה האחרונה עלו מחירי הדירות במחוז זה ב-21.2%; מחוזות הצפון (20.3%) וחיפה (20.1%) משכו את המדד אף הם כלפי מעלה. מחוזות ירושלים (עלייה של 17.6% בשנה האחרונה), תל אביב (17.1%) ודרום (16.2) הם המחוזות שרשמו את העליות השנתיות הצנועות יותר.

נכון להיום זוהי עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר בשנים האחרונות. האם בקרוב יישבר עוד שיא? נעקוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר