המבוקש בצפון:

למעלה מ-100 דירות נמכרו בפרויקט המוביל 'רייסדור עפולה'

שכונת רייסדור בעפולה שבנייתה כבר החלה בשטח, נחשבת לאחת ההצעות המשתלמות בתקופה זו למגזר החרדי ורושמת שיווקיים של למעלה מ-100 דירות בתוך זמן קצר (נדל"ן).

רייסדור עפולה (צילום: יח"צ)

העיר עפולה ממשיכה בקצב התפתחות גבוה, בתכנון עשרות אלפי יחידות דיור נוספות ומהווה אבן שואבת גם למגזר החרדי, מתוך הבנה בפוטנציאל הגדול של העיר ובמחירי הדירות הנוחים כעת והצפויים לעלות בקרוב. בעפולה קיימת קהילה חרדית גדולה ההולכת וגדלה, ומתוכננים פרויקטים נוספים, כמו השכונה החדשה "רייסדור בעפולה" הרושמת תנופת שיווק גבוהה ונבנית ע"י היזם החרדי יקי רייסנר. מדובר בשכונה חרדית חדשה הכוללת כ-300 יח"ד ונחשבת לאחת ההצעות המשתלמות בתקופה זו.

שכונת רייסדור בעפולה שבנייתה כבר החלה בשטח, נחשבת לאחת ההצעות המשתלמות בתקופה זו ורושמת שיווקיים של למעלה מ-100 דירות בתוך זמן קצר. הפרויקט ממוקם במרכז העיר, במקום הטוב בעפולה, וכולל דירות 4,5,6 חדרים בהטבה חד פעמית: משלמים רק 290,000 ₪ בחתימת החוזה והיתר בקבלת מפתח, ללא מדד וללא שכר עו"ד. באופן הזה הרוכש לא נדרש לקחת כעת משכנתא עם הריביות הגבוהות הקיימות כעת. בנוסף, הפרויקט מציע את ה'רביעיות' – מיני וילות, דירות גן וגג יוקרתיות - רק עם 4 דיירים במבנה.

מדובר למעשה בשכונה יוקרתית היוצרת סביבת מגורים שקטה הצופה על נוף כפרי פסטורלי ומרחבים מוריקים. הדירות עצמן מתוכננות באופן קפדני תוך חשיבה מעמיקה על כל הפרטים. מרחב מגורים נדיב עם חדרים גדולים בכל דירה, מרפסת שמש רחבת ידיים הצופה לנוף מרהיב, רמת גימור בסטנדרט גבוה במיוחד, מפרט טכני יוקרתי ואבזור איכותי המאפשרים לכל אחד ואחת מבני המשפחה ליהנות מרגעים קסומים בדירה ומחוצה לה.

העיר עפולה שזכתה לכינוי 'בירת העמק' מדורגת בין עשר הערים המבוקשות בישראל, עם קצב עלייה של 51% במספר הדירות בעשור האחרון. הדבר ניכר היטב בתנופת הבניה הגדולה המתרחשת בה בשנים האחרונות. הסיבות לכך איכות החיים והמרגוע שהיא מעניקה לתושבים, ומיקומה הייחודי על כביש 65, בין הערים חדרה וטבריה, היוצר נגישות לצירי תחבורה המרכזיים וחיבור מהיר לערי המרכז. התבססות הקהילה החרדית בעיר היא בשורה של ממש למאות משפחות חרדיות שעדיין יכולות להשיג דירות במחירים מוזלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר