EMI מימנה משכנתא לרבבות חרדים

EMI, מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים נערכת לתת מענה לרוכשי הדירות בפרוייקטים החרדיים המתוכננים. מומחי החברה עיבדו מודל להתאמת גובה המשכנתא וההחזרים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח החרדי, בראיה אשראית שונה מהראיה הכוללת. חברת אי.אם.אי מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים מאפשרת לקבל בבנקים למשכנתאות

(פלאש 90)

חברת EMI ערוכה לתת מענה לאלפי רוכשי הדירות בפרוייקטים היעודיים המתוכננים לציבור החרדי, באזורים השונים בארץ. כך אמר טל אושקי, מנהל אגף שיווק ומכירות ב-EMI מקבוצת הראל ביטוח פיננסים.

חברת אי.אם.אי מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים מאפשרת לקבל בבנקים למשכנתאות, מימון גבוה לרכישת דירה, משכנתא של עד 90% בבנקים למשכנתאות, ללא ערבים. בנוסף, מציעה החברה שרות חינם לבדיקת סכום המשכנתא שיש ביכולת הלקוח לקבל, בהתאם לנתונים האישיים, בכדי לרכוש את הדירה.

למעלה מ-50 אלף משפחות, ובהן אלפי משפחות חרדיות, רכשו את דירתם בזכות המימון הגבוה שקיבלו באמצעות חברת EMI (אי.אם.אי), שנוסדה לפני למעלה מ-10 שנים. לקראת שיווק הפרוייקטים לדיור המתוכננים עבור הציבור החרדי באזורים שונים בארץ, נערכה החברה לתת שירות מקיף ללקוח החרדי. "במחלקת החיתום ב-EMI ישנם מומחים המתמחים במגזר החרדי מבחינת בדיקת ההכנסות ורמת ההחזרים לה הוא מסוגל. את המגזר החרדי אנו בודקים ע"פ הצרכים המיוחדים של המגזר. המומחים שלנו יודעים לבדוק את אופיו של הלקוח החרדי, בראיה אשראית מעט שונה מהראיה הכוללת, על פי הצרכים והמאפיינים ובהתאמה אישית ללקוח", מטעים מנהל השיווק של החברה.

באמצעות EMI ניתן לקבל בבנקים למשכנתאות מימון של עד 90% מערך הנכס הנרכש. למעשה המשכנתא ניתנת ע"י הבנקים למשכנתאות. הגורם הבנקאי המעניק את המשכנתא נבחר ע"י הלקוח ובהתאם לשיקוליו. הפעילות כולה מתבצעת בין הלקוח לבין הבנק. הלקוח גם קובע עם הבנק את סוג ההלוואה, משתנה, קבועה, צמודה או כל כיוון אחר; הוא קובע עם הבנק גם את הריבית ואת רמת ההחזרים וכמובן את הפריסה הרחבה. חברת EMI משמשת, למעשה, עבור הבנק כבטחון נוסף למתן המשכנתא ובזכות עובדה זו הבנק מוכן לתת משכנתא של עד 90% מערך הדירה. "לווים רבים בעלי יכולת החזר מצליחים להיכנס למעגל רוכשי הדירות גם אם יש ברשותם עשרה אחוז בלבד מערך הנכס", מדגיש טל אושקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר