חסן נסראללה מאיים: נחשיך את ישראל

בנאום תוקפני שנשא מזכ"ל ארגון חיזבאללה איים נסראללה כי באם ישראל תתקוף בשטחה של לבנון, ארגונו ידאג להחשכתה של מדינת ישראל על ידי פגיעה בתחנות הכוח בישראל: "ההתנגדות הלבנונית לא תשתוק לנוכח תקיפה שתתבצע נגד לבנון או בשטחה של לבנון, אנחנו יודעים היכן שדות התעופה והנמלים שלהם" (צבא ובטחון)

יוסף פאר | כיכר השבת |
תמונתו של נסראללה (צילום: פלאש 90)

מזכ"ל ארגון חיזבאללה חסן נסראללה ממשיך במסע האיומים שלו נגד מדינת ישראל, ומאיים כי באם תתבצע תקיפה ישראלית בלבנון, ארגונו יפגע בתחנות הכוח הישראליות, וינתק את ישראל מחשמל.

בנאומו השחצני והיהיר אמר נסראללה כי לחיזבאללה יש את "כל מה שצריך בשביל המערכה הבאה עם ישראל. ההתנגדות נמצאת בשיא יכולותיה. היא לא זקוקה לסוריה או לאיראן".

"ישראל צריכה לחשוב אלף פעמים ומאות אלפי פעם לפני שתתקוף בלבנון, לבנון לא תהיה עבורם פיקניק, טועה מי שחושב שההתנגדות היום נמצאת בעמדת של חולשה בעקבות המצב בסוריה".

נסראללה התייחס לחשש הלבנוני מתקיפות ישראליות בשטח המדינה ואמר: "ההתנגדות הלבנונית לא תשתוק לנוכח תקיפה שתתבצע נגד לבנון או בשטחה של לבנון, אנחנו יודעים היכן שדות התעופה והנמלים שלהם. יש מספר תחנות כוח בישראל שאם משגרים אליהן כמה טילים, ישראל שוקעת בחשיכה".

"יש תחנת כוח במרכז שהם אומרים שהם יצטרכו חצי שנה כדי להחזיר אותה לפעילות. האם הם יכולים לשאת את זה?" איים נסראללה שרמז כי העם הלבנוני רגיל להפסקות חשמל, "החשבון עדיין פתוח והוא יישאר פתוח".

נסראללה התייחס לאישום בעולם כי חיזבאללה עומדת מאחורי הפיגוע בבורגס ואמר: "לאחרונה הפחידו את הלבנונים מתוקפנות ישראלית קרובה. מדובר בהפחדה לבנונית וערבית יותר מאשר הפחדה ישראלית. ישראל לא זקוקה לשום תירוץ כדי לתקוף. נתניהו האשים את חיזבאללה עוד לפני האישום הבולגרי. פרצה מלחמה? לא פרצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר