החשיד - וחוסל • צפו

עם ידיים למעלה: תיעוד רגע מעצר הנהג שהוביל את המחבל

המחבל שחדר לישראל מלבנון חוסל בידי הלוחמים לאחר שעשה תנועה שהעלתה את חשדם. על גופו התגלתה חגורת נפץ • צפו בתיעוד (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |

בתיעוד מרגעי מעצר הנהג שהסיע את המחבל שהציב את מטען החבלה שהתפוצץ בתחילת השבוע, נראה הנהג יושב על הכביש מחוץ לרכב שבו נתפס ומרים את ידיו.

בהמשך עשה המחבל, שבאותה שעה ישב בתוך הרכב, תנועה חריגה שהחשידה את הלוחמים - והוא חוסל. על גופו התגלתה חגורת נפץ ואמצעי לחימה.

גורם ביטחוני אומר כי נבדק חשד ולפיו המחבל ניסה לבצע פיגוע נוסף באמצעות חגורת הנפץ - מה שככל הנראה נמנע בעקבות תפיסתו וחיסולו.

שר הביטחון יואב גלנט התייחס לחיסול המחבל ובירך את הלוחמים. "הצלחה זו היא תוצאה של פעילות נחושה, משולבת ומהירה של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ", אמר גלנט.

לדבריו, "אנו ממשיכים במאמצים המבצעיים והמודיעיניים, בשילוב בין-ארגוני, בהמשך לפיגוע המסוכן ולסיכול המוצלח, שמנע פיגועים נוספים.

"במהלך הימים האחרונים קיימתי הערכות מצב בנוגע לפיגוע בהשתתפות מפקדי צה״ל וראשי גופי הביטחון. אנו ממשיכים לנקוט בכל הצעדים הנדרשים לשמירת שגרת החיים האזרחית ולמיצוי חקירת האירוע על כלל היבטיו".

עוד הוסיף שר הביטחון: "אני קורא לציבור לגלות אחריות ולהימנע מהפצת ידיעות כוזבות ושמועות בלתי אחראיות ברשתות החברתיות - הנוסח הקובע הוא הודעת דובר צה״ל".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר