השקט הופר

הסלמה בדרום: צה"ל חיסל פעילים בג´יהאד האיסלמי

כוחות צה"ל תקפו היום חוליית מחבלים ברצועה, כתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל במהלך סוף השבוע. מקורות בעזה דיווחו כי ההרוגים נמנים על הזרוע הצבאית של הג´יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס. ובינתיים בישראל: ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח´ ראאד סלאח, מאיים (צבא)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מטוס צה"ל (פלאש 90)

הסלמה בדרום: כוחות צה"ל תקפו היום חוליית מחבלים ברצועה, כתגובה לירי הרקטות לעבר ישראל במהלך סוף השבוע.

מדובר צה"ל נמסר כי כוחות הבטחון זיהו במהלך הלילה חוליית מחבלים שעסקה בהנחת מטענים סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. כוחות צה"ל פתחו באש, בין היתר מהאוויר, על החולייה וחיסלה שני מחבלים.

מקורות בעזה דיווחו כי ההרוגים נמנים על הזרוע הצבאית של הג´יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס.

לדבריהם, החולייה ניסתה להשיב אש אולם חוסלה. בצה"ל אמרו כי הם רואים בארגון חמאס האחראי על השקט שהופר בדרום הארץ.

הבוקר התייחס שר התמ"ת, בנימין בן אליעזר, להסלמה בדרום. בדברים שנשא בפתח ישיבת הממשלה, אמר בן אליעזר:" מקווה שחמאס יפסיק את הירי מרצועת עזה, לנו אין עניין בהסלמה.

"אין לנו ברירה אלא להגיב. במציאות בה מתעוררים כל בוקר עם טיל - שלא יצפו בצד השני שנעבור לסדר היום. אם הם חושבים שימשיכו להפריע לחיי המשפחות ונגיד תודה, שהם ימשיכו לנסות ולבצע חטיפות - לא נאפשר זאת".

ובינתיים, ערביי ישראל מרימים גם הם את ראשם. "אדמת ישראל היא אדמה איסלאמית, ערבית ופלסטינית כבושה ויש להגן עליה", כך אומר ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח´ ראאד סלאח, במהלך ביקור שערך ברהט.

"איננו מתכוונים לעזוב את אדמתנו או להגיע למשא ומתן עליה", אמר. סלאח ביקר באתר המסגד שנבנה ברהט בלי היתר ונהרס לפני כמה חודשים בפעולה שלוותה בהתנגדות אלימה של תושבים. כעת נבנה המסגד ברשיון סמוך למקום המקורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר