עמיר בניון בשיר חדש על פרשיית הבקבוקים • האזינו

בעקבות פרשית הבקבוקים של משפחת נתניהו, הזמר עמיר בניון, פרסם שיר חדש לתמיכה בראש הממשלה ומנגד הוא לועג למתמודד השני לראשות הממשלה, בו'זי הרצוג (מוזיקה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות עמיר בניון)

בימים האחרונים סוערת המערכת הפוליטית והמשפטית בעקבות פרשת הבקבוקים במעון ראש הממשלה. בעקבות כך, הזמר עמיר בניון הידוע בשיריו הפרובוקטיביים, פרסם שיר תמיכה בראש הממשלה ומנגד בחר הזמר ללעוג למתמודד השני לראשות הממשלה, בו'זי הרצוג.

בדף הפייסבוק שלו כתב הזמר כי "יש אנשים שעסוקים בלנהל את המדינה ולדאוג ואזרחיה ולביטחונם, ועושים זאת כבר שנים רבות, כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו (גם אם איני מסכים עם כל מה שהוא עושה)".

"מצד שני, ישנם בטלנים המתיימרים להיות ראשי ממשלה, וכל עסקם הוא חטטנות בפח האשפה של משפחת נתניהו. את מי הייתם רוצים לראות מנהל את המדינה? תחליטו בעצמכם. לאותם אנשים מוקדש השיר הבא, 'להיות או לא להיות (בקבוקים ופחיות)'", הוסיף.

כמה שעות לאחר מכן, ראש הממשלה בנימין נתניהו בכבודו ובעצמו שיתף את הפוסט של הזמר בדף הפייסבוק שלו וכתב: "עמיר בניון בשיר חדש שמסביר את הדברים. כל מילה מיותרת".

פרשת הבקבוקים נחשפה השבוע ולפי הדיווח רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה, נהגה לקחת לכיסה את הכספים שהתקבלו מהחזר הפיקדון על בקבוקים ריקים שהשתמשו בהם במעון ראש הממשלה, למרות שמדובר ברכוש המדינה.

על פי החשד נתניהו נהגה במשך ה-4 שנים הראשונות מאז חזר בעלה לכס ראש הממשלה ב-2009, להורות לעובדים להחזיר את הבקבוקים ולתת לה את הכספים המוערכים באלפי שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר