אחיה אשר כהן אלורו לי"ט כסליו: פדה בשלוםהפסנתרן המוערך אחיה אשר כהן אלורו בביצוע ווירטואוזי נוסף מתוך פרויקט 'חב"ד על הפסנתר' שלו והפעם ניגון י"ט כסליו המסורתי "פדה בשלום" אותו הוא מבצע על הפסנתר בביתו (סינגלים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | י"ז בכסלו | 21.11.211תגובות10100:00/6:12ניגוני חב"דאחיה אשר כהן אלורוהאם הכתבה עניינה אותך?כן (17%)לא (83%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1מטורף! מכניס לדביקות חסידית!אימוגים לתגובהמדהים22.11.21 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות