אלבום מופת: משה לאופר מנגן חב"ד

המנצח, המעבד, המלחין והמפיק משה לאופר מציג כעת פרויקט מוזיקלי מלהיב המוקדש לניגוני חב"ד. לקראת צאת האלבום, מוגש הניגון "אימתי קאתי מר", בביצועו של שלמה שמחה ומקהלת הילדים "שירה חדשה". הניגון, שהפך להמנון הפצת המעיינות הרשמי של חב"ד, לובש גוונים חדשים שנצבעו בידי האמן של משה לאופר

יוני גבאי | כיכר השבת |

אלבום המופת "משה לאופר מנגן חב"ד", בהפקתו של לוי"ק טובול, יראה אור לקראת חג השבועות.

באלבום משתתפים ארבעה זמרים. שניים מהם - שלמה שמחה ומענדי ג´רופי, מוכרים היטב לקהל הרחב. השניים האחרים - שמוליק ליסטוונד, אחיו של עמית ליסטוונד שהתפרסם כילד הפלא לפני יותר מעשור, ומנחם לוי - פוצחים בקריירה מוסיקלית ומתגלים לראשונה באלבום.

הפינשים האחרונים לקראת צאת האלבום נעשים כעת. על היצירה הסופית, שהיו שותפים בה טובי המוסיקאים, מנצח אמן הסאונד אלי לישינסקי.

לקראת צאת האלבום, מוגש הניגון "אימתי קאתי מר", בביצועו של שלמה שמחה ומקהלת הילדים "שירה חדשה". הניגון, שהפך להמנון הפצת המעיינות הרשמי של חב"ד, לובש גוונים חדשים שנצבעו בידי האמן של משה לאופר.

מקורו של הניגון הוא ירושלמי. מילותיו מבוססות על הנאמר בספר "כתר שם טוב", על תשובתו של מלך המשיח לשאלת הבעל-שם-טוב הקדוש: “אימתי קאתי מר” = מתי יבוא אדון? ענה המשיח לבעל שם טוב: “לכשיפוצו מעיינותיך חוצה”.

(צילומים: ברוך עזאגווי, מאיר אלפסי ומענדי הכטמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר