יוסי אייזנטל וחברים מציגים: קיץ תוסס בלייב

"קול חי" שידר במהלך ימי בין הזמנים תוכנית תוססת במיוחד: הקעמפ של יוסל'ה. בחלקה השני של התוכנית התארחו בין היתר הזמרים שרוליק הרשטיק, יוסף קרדונר, איתי עמרן, גלעד פוטולסקי, אודי אולמן ואבישי רוזן. מתוך פינה בקעמפ נולדה תוכנית קבועה חדשה עם יוסי אייזנטל "השטייגעניסט" שמה, שתשודר מידי יום שני החל מ-23:00 בלילה עד חצות

יאיר טוקר | כיכר השבת |

במהלך תקופת בין הזמנים שודרה ב'רדיו קול חי' תוכנית מיוחדת לימי בין הזמנים עם השדרן הוותיק והפופולארי יוסי אייזנטל, תחת השם המפתיע "הקעמפ של יוסל'ה".

היא היתה עמוסה בפינות מעניינות חידות ואתגרים ומתובלת בדברי תורה כשבסוף כל תוכנית נערך קומזיץ מיוחד עם אמנים ונגנים מהשורה הראשונה.

בחלקה השני של התוכנית התארחו בין היתר הזמרים שרוליק הרשטיק, יוסף קרדונר, איתי עמרן, גלעד פוטולסקי, אודי אולמן ואבישי רוזן.

כמו בחלק הראשון, כך גם בחלקה השני של התוכנית נחשפו שירים ומוזיקה חדשה שחלקה עדיין לא יצאה לאור ואנו מביאים לכם אותה כאן לראשונה - כמו שיר חדש של גלעד פוטולסקי שחשף את "מה טובו", מיכאל ווייס בשיר חדש העונה לשם "בואי בשלום", וכן איתי עמרן בביצוע חדש ל"שיר הפראייר".

מתוך פינה בקעמפ נולדה תוכנית קבועה חדשה עם יוסי אייזנטל "השטייגעניסט" שמה, שתשודר מידי יום שני החל מ-23:00 בלילה עד חצות - במהלכה עולה לשידור רב חשוב ונותן שאלת שטייגען למאזינים.

לבסוף נערך דיון מסכם בין הרב ובין המאזינים הנבחרים.

(צילום: מנדי אור, דוד קליגר, ברוך אינדיג וצוות רדיו קול חי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר