ייעץ גם לנתניהו

ברקע המשברים: בנט מחזיר את יועץ העבר

רה"מ מינה את משה קלוגהפט ליועצו, אחרי שסייע לו בבחירות 2013 ובבחירות 2015 • עד לא מכבר, קלוגהפט ייעץ לנתניהו וכיום הוא מנהל קמפיינים ברחבי העולם (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קלוגהפט עם בנט (צילום: ארכיון 'כיכר')

ראש הממשלה נפתלי בנט, מינה היום (ראשון) היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ליועצו האישי, זאת במקביל לעבודתו כיועץ אסטרטגי בקמפיינים בעולם.

היועץ קלוגהפט ליווה את בנט מראשית דרכו הפוליטית, כמזכ"ל מועצת יש"ע ולאחר מכן כיו"ר מפלגת הבית היהודי בבחירות 2013, אחריהן חבר בנט לראשונה ליאיר לפיד והותיר את המפלגות החרדיות באופוזיציה.

כמסע הבחירות הזה, וגם בזה לאחריו ב-2015, קלוגהפט דחף להציג את בנט כ"דתי החדש", ימני עיקש מצד אחד, אבל חלק מן החברה הישראלית מצד שני, כבוגר סיירת מטכ"ל וכיזם היי-טק מוצלח.

קלוגהפט הוא בחור ציוני דתי, הנחשב ליועץ משפיע בעולם, וייעץ לראשי מדינות, בעיקר באירופה. בין מקומות העסקתו נמצא גם הקמפיין שקיימה תמר זנדברג לראשות מרצ, עניין שהוביל לזעם בשמאל על השרה להגנת הסביבה הנוכחית, שהעסיקה אדם ש"תקף בבוטות את השמאל".

בתקופה האחרונה קלוגהפט ייעץ לבנימין נתניהו כיו"ר הליכוד, בעיקר במהלך מערכת הבחירות האחרונה, שם חודדו המסרים נגד ראשי ימינה, נפתלי בנט ואיילת שקד.

כעת, עם המשברים שחווה ממשלתו הטרייה חודש וחצי להקמתה, כשברקע בעיות מדיניות עם רע"מ המוסלמית, מגיע קלוגהפט ליישב את הסכסוכים ולנהל את הממשלה ברוח שקטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר