לקוחות הספקית "אינטרנט רימון": תקלות גורמות לניתוקים

לקוחות "אינטרנט רימון" התעוררו הבוקר למחשבים מנותקים מהרשת. ותלונות רבות נרשמו מלקוחות זועמים: "זו לא הפעם הראשונה" • התקלה תוקנה (טכנולוגיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אין חיבור: תקלות באינטרנט רימון (צילום: יח"צ)

שוב תקלה בספקית האינטרנט המסונן "רימון": בשעות הבוקר היום (שלישי) אירעה תקלה זמנית במערכות 'אינטרנט רימון' ולקוחות רבים דווחו כי אינם מצליחים לגלוש ברשת. גם אתר האינטרנט של החברה קרס לפרקים, וכאשר לקחות ניסו לקבל שירות דרכו האתר לא עלה או לחילופין התקבל דף HTML לא ברור.

אלו שחייגו לשרות הלקוחות להתלונן על התקלה לא הצליחו לקבל תשובה ונענו כי יש תקלה שמנסים לתקן אותה בשעות אלו, כאשר אכן התקלה טופלה ותוקנה.

ישראל, לקוח ספקית האינטרנט רימון סיפר ל״כיכר השבת״: ״אני מנסה כבר שעה לגלוש במחשב ולא מצליח, זה לא פעם ראשנה שזה קורה לי, חייגתי לשרות לקוחות ואמרו לי שזה בעייה של כל לקוחות אינטרנט רימון. זה עגמת נפש גדולה, אתה מנסה לעבוד ואתה לא מצליח, אני עובד בעבודה שמחייבת אותי בחיבור לרשת, אבל בגלל שאני לקוח של חברת ״רימון״ אני לא מצליח לגלוש ולעבוד, מקווה שזה יסתדר כמה שיותר מהר ושיפצו אותנו על זה, הם בעצמם לא יודעים כמה זמן תמשך התקלה של לקוחות אינטרנט רימון״.

לדברי לקוחות החברה התקלה התרחשה על פני יותר משעה. אולם חשוב להבהיר כי בחברה טוענים כי התקלה התרחשה בין השעות 9:30 בבוקר ועד לשעה 10:55 כ-25 דקות בסך הכל.

כזכור לא מזמן אושרה הצעת החוק של יו"ר הועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ אורלי לוי-אביקסיס, לפיה מעתה יחויבו כל ספקיות האינטרנט להציע ללקוחותיהם בחינם - גלישה בטוחה לילדים.

לא מדובר בגלישה בטוחה דווקא לילדים, והיא אמורה להתאים גם לכל המעוניינים מסיבות מצפוניות לחסום תכנים שאינם הולמים באינטרנט.

על פי הצעת החוק ספקיות האינטרנט יציעו שירות סינון אתרים שיבוצע לכל תוכן פוגעני הקיים ברשת - ללא עלות. יחד עם זאת על מנת לאפשר את חופש המידע, אדם בוגר יוכל להסיר את הסינון באמצעות פניה לספק האינטרנט באמצעות שיחת טלפון או מכתב.

ההצעה החדשה מציעה בעצם את רמת הסינון הבינונית של ספקיות האינטרנט הכשר, וכעת הצעת החוק שככל הנראה תאושר, תפגע קשות בהכנסותיהן כאשר כל לקוח חרדי או דתי יוכל להתחבר לספקיות האינטרנט האיכותיות ביותר, בלי חשש מפני תכנים שאינם הולמים.

תגובת חברת אינטרנט רימון לא התקבלה עד לסגירת הכתבה, לכשתתקבל נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר