תוכן גולשים: שבבניק מיתד נאמן יאמר מהי דעת תורה?

שבבניק אשכנזי אשר יראת שמים רחוקה ממנו כמזרח ומערב, אשר אין בו לא דעת ולא תורה, הוא הלבלר הנ´´ל יורה לנו מהי דרכה ודעתה של התורה הקדושה? האם! עיתון יום ליום יצא במונחים שערעוריתים על אחד מגדולי ישראל מארצות וילנא? ● הגולש אוריע מוחה בעקבות הפרסום ב"יתד נאמן"

יצחק עמאר | כיכר השבת |

בבוקרו של יום ראשון קמתי לסערה תקשורתית פנים - חרדית מעל גלי עיתון מפלגתי רדוד ובזוי.

´´השבבנ´יק שהפך למו´´צ´´ כן, את כתב ´´הזוועות והשערעוריות´´ אנחנו לא מכירים מהיום ולא מאתמול, את השבבני´ק מישיבת גרודנא באשדוד אנחנו מכירים משכבר הימים, יותר נכון, את שנאתו ליהודי הספרדי אשר שומע למרן הרב עובדיה אנחנו מכירים היטב.

יחיאל סבר שמו, עד היום לימדונו בישיבות הקדושות שהשקפה רק גדולי ישראל אמורים להנחיל לנו, רק גדולי ומאורי הדור יתביעו בנו זאת.

עכשיו... שבבניק אשכנזי אשר יראת שמים רחוקה ממנו כמזרח ומערב, אשר אין בו לא דעת ולא תורה, הוא הלבלר הנ´´ל יורה לנו מהיא דרכה ודעתה של התורה הקדושה? אותו יחיאל סבר אשר משתמש במונחים זולים בכל גאוני העולם הספרדים אנחנו בני התורה אשכנזים וספרדים כאחד! חסידים וליטאים כאחד! מצווים להקיאו ולגנותו מעל כל במה אפשרית והכרחית! האם! בעיתון יום ליום שופרו של מרן ערערו פעם אחת על גדול עולם מארצות אירופה?

האם! עיתון יום ליום יצא במונחים שערעוריתים על אחד מגדולי ישראל מארצות וילנא?

האם! דעת התורה הספרדית הינה פחותה מדעת התורה האשכנזית?

האם! בקבל התורה הספרדים לא היו נוכחים בה?

האם מרן השו´´ע לא ידע מהיא השקפת עולם התורה? האם הרשב´´א לא ידע מזה דרכה של תורה? האם הרמב´´ם לא חקר מזה דעת תורה? האם הבן איש חי לא ידע מזה הנהגת בן תורה ומהיא חובתו? האם הבבא סאלי לא ידע להנהיג ציבור בני תורה בגלל ציבעו? האם זה שהקים וייסד מאות תלמודי תורה, מאות ישיבות, מאות בתי כנסת ומקוואות, מאות גני ילדים ומעונות יום, החזרת הכבוד האבוד והשפל ליהודי המזרח, והחזרת העטרה ליושנה, הוא לא יודע מהיא דרכה של תורה?

האם זה שחיבר למעלה מ- 50´ ספרים גדושים בדברי טעם ודעת, אינו יודע מהיא ההלכה בענייני הגיור? האם כתב שלא שנה ולא פרש יעיז פעם אחר פעם ללעוג באופן בוטה בגדולי עדתינו הקדושה ובפרט במעמיד ההלכה על תילה מרן מאור ישראל שליט´´א!

אסור להחריש! אסור לשתוק למרמס! מרן הרב עובדיה יוסף הוא מלך! ומלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול! אסור לנו להיות שאננים! עד מתי יבקשו אלה רמוס חצרי??? אוי לנו שכך ענינו רואות בדור!

אוי לאותו לבלר משומן!

אוי לו ואוי לנשמתו!

מה יאמר ביום הדין לאביו שבשמים?

´´צאו מוך מחנינו אנשי בלייעל´´.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר