תוכן גולשים: ראשי ישיבות מדברים גלויות נגד גדולי ישראל

האם רב בישיבת ויזניץ´ היה מדבר סרה כנגד האדמו´´ר היו ממשיכים ללמוד אצלו? האם רב בחסידות גור היה רק מערער על האדמו´´ר היו משאירים אותו או מקבלים דעתו? לא! * הגולש יצחק עמאר מתאר את תחושותיו בימים של פרשות קשות המפלגות את המגזר החרדי (בתוכן גולשים, דעות)

יצחק עמאר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

גם אני, כמו כולם, נחרדתי בשבוע שעבר כשהתפוצצה הפרשה הכל כך מזעזעת בישיבת ´´משכנות התורה´´ בבני ברק, מרוב חרדתי גם פרסמתי בבמה זו, {תוכן גולשים} את דברי ותחושותי לציבור היקר.

את האמת: אני נחרדתי, אבל לא בסדר גודל של ´´מוכה הלם´´ והסיבה פשוטה.

במהלך השבת הקדושה תמהתי עם עוד מס´ בחורים חשובים מישיבות נוספות וחשובות, מדוע, ולמה, יש רעש תקשורתי על ישיבה כל כך מצליחה, {וזו אמת} על ראש ישיבה שרחוק מפרסום תקשורתי, ואני יכול קצת להיסחף ולומר עדין נפש!

כשיש סיפורים בהרבה יותר מזעזעים, שלי אישית גרמו צמרמורת בכל הגוף, ואפילו...בכי עצום, צער, ולעוד רבים ששמעו את הסיפור הכל כך כואב. דלהלן: {אני לא מוסיף, ולא מוריד}

´´בעיצומה של פרשת הגיור, התבטא נשיא ישיבת ´כנסת שלום´ {המכונה: נווה ארץ} בבני ברק, בעזות מצח ובחוצפא אדירה כנגד מורינו ורבנו שר התורה מאור ישראל שליט´´א במילים חריפות שלא נשמעו כמותם, מהשמאלנים הגדולים אשר יושבים במגדלי השן בת´´א ובהרצליה.

מילים קשות וחזקות אותן נשיא ישיבה זרק בחלל האוויר למספר בחורים מהישיבה, ולא רק, צוות הישיבה רצה לארגן אוטובוס לעצרת שהייתה מתוכננת כנגד מרן בככר השבת בירושלים, ולא זו בלבד, לא כאן המקום שאני יעלה את כל השמד והרעל שהם מכניסים לבחורים ´´ספרדים´´ מבתים שגדלו וחונכו על תורתו של מרן הקדוש שליט´´א, האיך לא תזדעזעו???

זה לא סוף הסיפור, בחור ששמע את הסגנון מרבני הישיבה כנגד מרן שליט´´א זעק בבית המדרש בישיבה כנגד הצוות והרב שדיבר כנגד מרן, מחה בדבריו וביישו בעיני כל תלמידי הישיבה, למחרת אותו בחור הועף ע´´י הצוות בבזיון רב, לשבועיים ורק בלחצים החזירו את אותו בחור.

נו??? נו??? היכן עדיף ללמוד? במשכנות התורה או בישיבת כנסת שלום???

היו אנשים שאמרו: לא במשכנות ללא תורה! ולא בכנסת המריבה.

רבותיי!

סיפרתי לכם זאת, רק כדי להקל מעט על תחושותי הקשות שבחודש האחרון נתפסו לגופי ולנפשי, ורציתי לעזור ולהאיר לבחורים שמעוניינים להיכנס לישיבות הללו,

היזהרו!!! אם בישיבות כאלו מדברים על גדולי ישראל! היזהרו!!!

ראו הוזהרתם!

תורתו של מרן חשובה לנו! חשובה לעם ישראל!

האם רב בישיבת ויזניץ´ היה מדבר סרה כנגד האדמו´´ר היו ממשיכים ללמוד אצלו???

האם רב בחסידות גור היה רק מערער על האדמו´´ר היו משאירים אותו או מקבלים דעתו? לא!

כך גם אנו, שאנחנו הציבור הכי גדול, הציבור הספרדי, לא נשמע למרנן ורבנן, רבותינו הקדושים והטהורים?

לנו יש רגישות, לנו יש אהבה, לנו יש תמימות, לנו יש כניעה לגדולי ישראל, לנו יש כח ציבורי עצום! ודבר חשוב אין לנו...

אחדות!!!

הכותב בדמע... אוריע... ושאר בני התורה תלמידי מרן בארץ הקודש ובחו´´ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר