תוכן גולשים: לא לשתף פעולה עם צבא של כופרים

"רבותינו בעבר ובהווה סירבו לקרוא למחנה הנאמן לה´ לשלוח את בניו לצבא הציוני הכופר. מי שישתף פעולה עמם, יפול יחד איתם. הפלסטינים, לעומת זאת, אינם בוטחים בעצמם ובכוחם הם, שכן יודעים הם שמבחינה מספרית וצבאית, הישראלים עולים עליהם לאין שיעור". הגולש Novartza במאמר סוער

Novartza | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בכל דור ודור נקלע עם ישראל למבוכות ומשברים, והקב"ה נתן בלב מנהיגיו וחכמיו חכמה ותבונה לנהל אותנו ולהעבירנו בשלום את מאורעות הזמן.

בדורנו, נטוש בארץ הקדש מאבק בין שני עמים, העם הישראלי והעם הפלסטיני. עתה נשאל את עצמנו, ידו של מי מהם תגבר?

התולים כל מעייניהם בדרכי הטבע, יאמרו בוודאי שצה"ל שלנו ינצח, יגבר וישמיד כל אויב וצורר, בגבורה ובנחישות, כפי שעשה עד עכשיו. המהדרין יוסיפו לזה "ביטחון בצור ישראל".

אנחנו, כמובן, יודעים שאין הדבר כן. אמנם סמוכים ובטוחים אנו על הבטחתו יתברך כי לא יטוש את עמו, אולם אין הדבר פוטר אותנו מלהתבונן בדרכיו יתברך ולחקור אחר חובתנו אנו בשעה זו.

"קרוב ה´ לכל קוראיו, לכל אשר יקראוהו באמת", ו"האלהים יבקש את נרדף". אך האם עם ישראל כיום אכן קורא את ה´ באמת? האם עם ישראל הוא אכן הנרדף ביחסיו עם שכנו הפלסטיני?

צה"ל - צבא של כפירה

כאשר מרדו היהודים בקיסר, נקטו רבן יוחנן בן זכאי והכמים אחרים בדורו בעמדה עצמאית ומתבדלת, ולא שיתפו פעולה עם הדוגלים ב"כוחנו ועוצם ידנו". הם הצילו את יבנה וחכמיה.

וזו גם חובתו של המחנה הנאמן לה´ בדורנו, כל מי ששם מבטחו בהש"ית ולא בכוח הזרוע. כי מי שמשתף פעולה עם משטר כוחני, משטר שסומך על כוחו ועוצם ידו, צבא שמפקדיו העליונים והממשלה הקובעת את דרכי פעולתו ומדיניותו אינם דורשים את ה´, סופו ליפול ביחד איתם כאשר יינגפו במלחמה, כפי שניגפו בר כוכבא וצבאו.

הפלסטינים, לעומת זאת, אינם בוטחים בעצמם ובכוחם הם, שכן יודעים הם שמבחינה מספרית וצבאית, הישראלים עולים עליהם לאין שיעור. על מה, איפוא בוטחים הם?

אין אנו מאמינים בקיומו של אל אחר מלבד הקב"ה. כך גם הם, למרות שהוא נקרא בלשונם בשם אחר. האם לא ישמע ה´ את קולם בקראם אליו? האם לא יענה להם בהיותם נרדפים על ידי צבא חזק מהם בהרבה? ההיסטוריה מלמדת אותנו שאין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים. וכאשר מנהיגינו המדיניים והפוליטיים אינם נשענים עליו, אין משען ותקווה לכל המצטרף אליהם.

זו הסיבה העיקרית והאמיתית לכך, שרבותינו בעבר ובהווה סירבו לקרוא למחנה הנאמן לה´ לשלוח את בניו לצבא הציוני הכופר. זאת למרות שבכך השתמטנו מחובת ה"נשיאה בעול עם הציבור", וגרמנו בכך שהציבור הישראלי ישנא אותנו. הם שונאים אותנו משום שאינם מבינים מדוע אנו מסרבים לשאת איתם בעול ההגנה עליהם ועלינו. אנו מסרבים, משום שהצבא שלהם אינו צבא הגנה, הוא צבא כיבוש. הממשלה אינה משתמשת בצה"ל כדי להגן עלינו, אלא כדי להנציח את שלטונם, את תרבותם החילונית והכופרת. לנו אין שום דבר משותף עם צבא שכזה, ואין אנו יכולים לשתף פעולה איתו בהגנה על עצמנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר