קטמנדו: ישראלי בן 28 נפטר במהלך תפילה בבית חב"ד

תרמילאי ישראלי בן 28 מלוד התמוטט במהלך תפילה בבית חב"ד המקומי בקטמנדו, רופאים במרפאה מקומית קבעו את מותו. "המומים, אין מילה רעה אחת שאפשר להגיד עליו" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
קטמנדו (צילום: shutterstock)

אפי מיכאלשוילי, תרמילאי ישראלי בן 28 מלוד נפטר הבוקר בקטמנדו לאחר שהתמוטט במהלך תפילת שחרית בבית חב"ד המקומי. קרובת משפחתו סיפרה ל-ynet כי "הוא היה בחור מדהים ואין מילה רעה אחת שאפשר להגיד עליו, כולנו המומים ומנסים להבין מה בדיוק קרה שם". משרד החוץ והשגריר המקומי החלו בפעילות למען הבאת גופתו של הצעיר בחזרה לישראל.

הצעיר הגיע ביום רביעי האחרון לנפאל לאחר טיול שארך כחמישה חודשים בניו זילנד. יחד עם ישראלים נוספים שהכיר בבית חב"ד המקומי הוא תכנן לצאת לטיל נוסף, אולם בשעות הצהריים התמוטט ואיבד את הכרתו. אחד המטיילים ששהה במקום סיפר כי ניסו לטפל בו, אבל "כלום לא עזר".

הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד במקום, סיפר כי עברה עליו שבת סוערת במיוחד: "במשך השבת ניסינו לסרוק את האוורסט עם מסוק ולארגן משלחת של ישראלים לעזור לבחור שנפגע. ברגע שנכנסתי בחזרה לבית התפילה, הבחור התמוטט. התחלנו לטפל בו מיד ותוך כדי ניסיונות החייאה פינינו אותו למרפאה מקומית, אך כל הניסיונות שלנו עלו בתוהו".

"הוא הגיע אלינו רק ביום רביעי", סיפר ליפשיץ ל-ynet, "מה שקרה תפס אותנו בהפתעה גמורה. אתמול, אחרי ארוחת שבת הוא עוד ישב איתנו עד מאוחר בלילה וסיפר סיפורים על הטיולים שלו. בשום שלב לא ראינו שעובר עליו משהו רפואי ולא הבחנו במצוקה כלשהי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר