הסנאטורית חשפה

"כ-180,000 ילדים יהודים בניו יורק בסכנת תת תזונה"

חברת הקונגרס קירסטן ג'יליברנד טוענת כי בניו יורק יש יותר מ-180 אלף ילדים יהודים שקיבלו זכאות לתלושי מזון אך נמצאים בסכנת תת תזונה מאחר והמענה שניתן להם לאחרונה אינו כשר (חדשות,בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קירסטן ג'יליברנד, חברת קונגרס מטעם מדינת ניו יורק, לוחצת בימים האחרונים על משרד החקלאות האמריקני שיפעל להכללת מזון כשר ו"חאלל" בתוכנית תלושי המזון של הממשל הפדרלי בארצות הברית שנועדה לספק מזון לנזקקים ולמחוסרי עבודה.

במכתב ששלחה ג'יליברנד למשרד החקלאות האמריקני, כתבה חברת הקונגרס כי קיבלה דיווחים רבים על מחסור חמור של מזונות כשרים בניו יורק, מה שמעמיד בסיכון מאות אלפי אזרחים וילדים יהודים ומוסלמים שזכאים לתלושי המזון אך אינם צורכים מזון שאינו כשר.

ג'יליברנד כתבה כי כיום, בעקבות המחסור, נאלצים הנזקקים היהודים והמוסלמים בניו יורק להסתמך על בתי תמחוי "בכדי שלא יגוועו ברעב", ולטענתה אחד הגופים האחראיים על אספקת המזון מטעם הממשל מסר כי בעשרים השבועות האחרונים לא קיבל בשר כשר מהגורמים האחראיים על התכנית במשרד החקלאות.

חברת הקונגרס הוסיפה כי על פי נתונים שבידיה, לא פחות מ-180,000 ילדים יהודים בניו יורק קיבלו זכאות לשימוש בתלושי המזון, מדובר ב-45 אחוזים מכלל האוכלוסייה היהודית שלא מקבלת מענה כפי שדורש החוק הפדרלי, ובחלק מהמקרים הילדים נותרים רעבים, כך לפי ג'יליברנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר