סרטון איום חדש

מנהיג אל-קאעידה: "בצעו פיגועים נגד ארה"ב וישראל"

איימן א-זוואהירי, פרסם סרטון לציון 18 שנה לאסון התאומים, הפיגוע הנתעב שביצעו מחבלי ארגונו וקרא למוסלמים לבצע פיגועי התאבדות נגד ישראל וג'יהאד נגד ארצות הברית (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך)

איימן א-זוואהירי, מנהיג אל-קאעידה, קרא בסרטון שפרסם לציון יום השנה לאסון התאומים, למוסלמים ברחבי העולם לבצע פיגועי טרור נגד מטרות ישראליות ואמריקאיות.

א-זוואהירי טען בסרטון כי "לצבא ארה"ב יש נוכחות בכל העולם והוא מפיץ שחיתות", וקרא למוסלמים לנצל עובדה זו כדי לבצע ג'יהאד נגד מטרות צבאיות.

"אם אתם רוצים שהג'יהאד יתמקד אך ורק ביעדים צבאיים, לצבא האמריקני יש נוכחות בכל העולם, ממזרח למערב. המדינות שלכם מלאות בבסיסים אמריקניים, עם כל הכופרים והשחיתות שהם הפיצו".

בהמשך קרא לבצע פיגועי התאבדות נגד ישראל, וזאת בתגובה להכרה האמריקאית בריבונות הישראלית על רמת הגולן.

מנהיג ארגון הטרור שהיה בעבר הרצחני ביותר בעולם, מתח ביקורת על המוסלמים שאינם תומכים עוד בפיגועי ה-11 בספטמבר, משום שנהרגו בהם גם אזרחים חפים מפשע.

א-זוואהירי, החליף בתפקיד את אוסמה בן לאדן, מי שהיה מנהיג אל-קאעידה בזמן מתקפת הטרור על אדמת ארה"ב, שהובילה למותם של 3,000 אזרחים.

כיום הוא בן 68, ולפי הערכות, הוא מסתתר באזור הגבול בין אפגניסטן לפקיסטן. בדו"ח שפרסמו לאחרונה האמריקאים, נטען כי מצבו הבריאותי לקוי אך לא נמסרו פרטים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר