דקר ופצע

הפיגוע בחגיגות בניו יורק: זה מה שכתב המחבל לבני משפחתו

בחגיגות השנה האזרחית החדשה, דקר טרבור ביקפורד בן ה-19 שני שוטרים ופצע אותם. זה מה שכתב לבני משפחתו לפני הפיגוע (אקטואליה, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המצ'טה שהותיר אחריו המחבל (צילום: משטרת ניו יורק)

פיגוע התרחש לפנות בוקר יום ראשון בניו יורק, במהלך חגיגות השנה האזרחית החדשה בתפוח הגדול, ליד כיכר טיימס בלב מנהטן. צעיר בן 19 חמוש במצ'טה פצע שני שוטרים בראשם. הדוקר נורה בידי שוטרים ופונה לבית החולים.

הבוקר פורסם כי התוקף, טרבור ביקפורד, הוא איסלאמיסט קיצוני. לפני הפיגוע כתב לבני משפחתו כי הוא מקווה שיוכלו להינצל מ"ייסורי הגיהנום" על ידי שיתאסלמו.

ביקפורד היה ברשימת המעקב של ה-FBI אחרי שבת משפחתו דיווחה כי הצעיר עבר הקצנה.

שני השוטרים שנפצעו באירוע הדקירה ההולך ומסתמן כפיגוע, פונו לבית החולים. אחד מהם עם סדק בגולגולת והשני כשהוא פצוע ונזקק לתפרים. ההערכה היא כי התוקף פעל לבדו.

לפי הדיווח הבוקר ב-Ynet, הצעיר כתב במכתב לאחיו המשרת בצבא ארצות הברית לפני תקופה: "הייתה תקופה שבה היינו קרובים, אבל הזמן הזה עבר. הצטרפת לשורות האויב, ועל זה אני לא יכול לומר לך שום מילה יפה - תחזור לאללה".

לאחיו האחר, טרביס, כתב טרבור: "אתה האדם הכי קרוב לאמונה מבין כל האנשים שהכרתי. אם יש מישהו שרציתי שיקבל את האיסלאם יחד איתי – זה אתה. אנא הכה על חטא בפני אללה וקבל את האיסלאם. אני פוחד עליך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר