רכילות למהדרין

זופניק בכיכר • כל התמונות, הנייעס והחשיפות של המלחמה

הביטאון שסירב לפרסם מיזמים לטובת חיילים והביטאון שסירב לפרסם דגל ישראל ונכנע | השר שעשה ניתוח להסרת משקפיים | ראשי הישיבה שנצפו עושים שטייגען במטוס | חבר המועצת מחבק חיילים | צוות 'כיכר' בתופת של בארי | כשמגיש 'מעייריב' הופתע בביתו | טוקר והאקדח | מנכ"ל המשרד וחנות הסיגרים | מנכ"ל המשרד וחנות הממתקים | המתגייסים החדשים לצה"ל | בן גביר, ארבל והמפכ"ל בקומזיץ | שר הבריאות אצל המקובל | שר העבודה עומד דום | הריקוד התימני של ח"כ משריקי | ראש העיר שהתחדש בחליפה | שוקי סלומון, הגרסה הערבית | הנס של מומחה הכשרות בספרד | שוואקי בישראל | דיקמן מפנק את אשתו | ליפא עושה הסברה | הקומזיציער מתברך | הארוחה של אדרעי | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
זופניק בכיכר (צילום: נתי שוחט - פלאש 90 | עריכה: ידידיה כהן)

חשיפת 'זופניק': אחד הבטאונים החרדיים סירב להכניס מודעות וידיעות על מיזמים לטובת חיילים או ימי כיף למשפחות שפונו מהדרום. הסיבה: לא רוצים לעודד גיוס או לעודד יציאת אברכים ובחורים לפעילות למען החיילים על חשבון לימוד התורה.

• צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': בנקים שעשו מודעה על הטבות לימי המלחמה, נתקלו בחומה בצורה באחד הבטאונים החרדיים (לא אותו בטאון מהאייטם הקודם) בגלל דגל ישראל שליווה את המודעה. אממה, עברו שבועיים והמודעה פורסמה גם פורסמה - עם ה'דגל'.

חשיפת 'זופניק': בצל סערת הדברים שאמר השר למורשת עמיחי אליהו מ'עוצמה יהודית' בעניין פצצת האטום על עזה - הוא עבר השבוע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

חשיפת 'זופניק': לאחר שכלי התקשורת החרדית התלוננו על זלזול מצד דובר צה"ל במהלך הלחימה, יועץ התקשורת חזקי שכטר הוזנק למילואים ויתכלל את נושא התקשורת החרדית בצבא. 'זופניק' מאחל בהצלחה.

במחלקת העסקים במטוס בדרך לפריז נצפו בעדשת הסלפי של הפובליציסט שלומי בלוך - ראשי ישיבת קמניץ ירושלים הגאון הרב ברוך דוב ליבוביץ והגאון ברוך דוב ליכטנשטיין באמצע שטייגען רצח.

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף, מחבק בחום בכיר בצה"ל במסגרת הגעתו לחזק את חיילי צה"ל בצפון יחד עם מתנדבי הכנסת אורחים רשב"י.

(צילום: ינון שובלי)

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו בביקור חיזוק ומעמד תפילת 'מי שברך' לחיילי צה"ל בבסיס חיל הים בחיפה.

(צילום: אפרים חזן)

איש החסד שוקי בריף מ'תל השומר' מתברך במאור פנים מהאדמו"ר מויז'ניץ שהגיע לבקר את פצועי המלחמה המאושפזים בבית החולים.

(צילום: יצחק ברנשטיין)

כונני וחובשי 'איחוד הצלה' שפעלו בזירת הטבח בעוטף עזה בשיעור חיזוק בענייני רפואה והלכה, במעונו של הגאון רבי יצחק זילברשטיין רב שכונת 'רמת אלחנן' בבני ברק וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', מהצד נראה גם הגבאי מוטי פורגס.

את הגאון רבי יצחק אזרחי מראשי ישיבת 'מיר' ראינו השבוע מגיע לשאת דברי חיזוק בבית המדרש 'משכן רחל' שהוקם לעילוי נשמתה של הילדה הטהורה רחל אוחנה ע"ה בישיבת 'שיח התלמוד' באלעד, במלאת השבעה לפטירת אחיו חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי זצ"ל.

האדמו"ר ממכנובקא בעלזא נצפה מלווה בחסידיו ברחובה של העיר בני ברק.

(צילום: איתי קצב)

בקיבוץ בארי תפס 'זופניק' את צוות 'כיכר השבת' - ישי כהן, חנני ברייטקופף ואשר רוט, מחרפים נפשם בין ההריסות, כדי להביא לגולשים את הסיפור המזוויע מכל הזוויות.

בשבוע שעבר הכתרנו ב'זופניק' את ישי כהן לכתב המלחמה של המגזר החרדי. השבוע יש עוד הוכחה מעבר ללוק: פרשן ׳כיכר׳ נצפה מטפס בתוך הבניינים בגבול הרצועה, שספגו את האש הכבדה של מחבלי החמאס.

במהלך הסיור ראינו את חנני ברייטקופף שלנו נשבר אל מול הזוועות והמראות הקשים ומתקשה לעכל את האסון המחריד.

(צילום: אשר רוט)

על גג אחד הבתים בקיבוץ בארי ראינו את ישי כהן וחנני ברייטקופף עם הרב שלמה רענן שהיה מיוזמי הקמת בית הכנסת בקיבוץ.

בין ההריסות בקיבוץ תפסנו את אשר רוט שלנו מתעד את הזוועה ומסתפק בקסדה כדי לשמור על עצמו.

ברגע של הפוגה בין הצילומים תפס 'זופניק' את ישי כהן וחנני ברייטקופף עם צוות נש"ר של זק"א בראשות מוטי בוקצ'ין, נחמן רביבו ושמוליק הלפרין.

(צילום: אשר רוט)

ומהשטח חזרה לאולפנים הממוזגים: יו״ר ש״ס אריה דרעי ששבר שתיקה בריאיון ל׳פגוש את העיתונות׳ תפס את ישי כהן לשיחה בנווה אילן. 'זופניק' תפס את המשמר הנכנס והמשמר היוצא באולפן החדשות.

ומעשה שהיה כך היה: באישון לילה נפתחה "קבוצת הצדיקים ללא איצלה", ביוזמת הבחור החשוב שלמה יעקבזון, לרגל חגיגת יום ההולדת ה-30 למגיש 'מעייריב' הנודע איצל'ה כץ, שהבטיח כי מפסיק לעשן לרגל היום הגדול (בארור!). החברים התארגנו, הטשולנט עלה על האש ושעתיים אחרי השעה שנקבעה - הופתע חתן יום ההולדת להגיע לביתו ולגלות את החברים הטובים שמחים בשמחתו. צא"פ הוטל על פרטי האירוע.

בעקבות המצב הביטחוני, שדרן הרדיו מנחם טוקר תועד משדר את תכניתו ברדיו 'קול חי' כשאקדח לצידו.

(צילום: שימי ברוורמן)

מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר שידר השבוע את תכניתו 'זמן אוויר' ברדיו 'קול חי' מהעיר אופקים והגשים חלומות וחילק פרסים למאזינים תושבי העיר. רגע מרגש במיוחד היה כשטוקר הגשים חלום ליתום טרי, בנו של הרב רחמים בנימין הי"ד שנרצח בטבח באופקים • צפו

(צילום: itzhak43210)

חיילי צה"ל תיעדו עצמם שומעים מוזיקה מרדיו 'קול פליי' בלב הקרבות ברצועת עזה.

הסטנדאפיסט החרדי אורי צייטלין במופע סטנדאפ למתנדבי זק"א שטיפלו במסירות בגופות הנרצחים בטבח בעוטף עזה.

(צילום: עידן בן דוד)

את היועצים האסטרטגיים האחים יענקי ויום טוב ביכלר ראה 'זופניק' בפגישת עבודה במזנון הכנסת.

(צילום: א.ב.ב.)

בשדרות ממילא בירושלים, בבוקרו של ערב שבת, ראינו את מנכ״ל משרד העבודה ישראל אוזן, לצד חנות סיגרים ויינות יוקרתית, ממתין לרעייתו שהתמהמה בחנות סמוכה.

זאת בזמן שיהודה מורגנשטרן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, נתפס מיני מתיקה לילדיו בסופר השכונתי.

את מוטי בבצ'יק יד ימינו של יו"ר 'יהדות התורה' שר הבינוי השיכון יצחק גולדקנופף - ראינו יחד עם דובר זק"א מוטי בוקצ'ין, בוחנים מקרוב את ההרס של מחבלי החמאס בעוטף עזה.

יוני אוחנה, יועץ התקשורת של שר הרווחה יעקב מרגי מש"ס, בסוד עם מנהיג העדה הדרוזית השיח' מואפק טריף, בטקס הנצחת שמם של סא"ל סלמאן חבקה ז"ל וסא"ל עלים סעד ז"ל שנפלו במלחמה, במתפרת 'המשקם' ביאנוח-ג'ת.

במהלך סיור השבוע בתופת של כפר עזה, חודש אחרי הטבח הנוראי, ראה 'זופניק' פסיפס מעניין של משתתפים: את שמוליק גרינברג וצביקה כהן מעיריית ירושלים ראינו ברגע של התאוששות מהמראות הקשים; ח"מ העיר ירושלים נני גרוסבוים ואלי סלומון - ראש תחום חברה חרדית בג'וינט נצפו מרותקים לדבריו של דובר זק"א מוטי בוקצ'ין; סגן ראש העיר בני ברק מנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה', נצפה ליד ביתו של ראש המועצה שנרצח הי"ד ויצחק ברנר מגבעת זאב תועד ברגע של עיכול המראות.

בשולי מעמד הדלקת 1,400 נרות נשמה ברחבת הכותל המערבי לזכרם של הנרצחים במלאת 30 יום לטבח הנורא בעוטף עזה, ראינו את איש התקשורת איציק אוחנה מ'כיכר השבת', יוסי בלוך מבכירי הנהלת הכותל המערבי והעסקן נתן גראוכר.

(צילום: אבריימקה אייזנשטיין)

בין 120 החרדים שהתגייסו השבוע לשלב ב' בצה"ל, ראינו את ינקי דרעי בנו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי וראש מחלקה בהסתדרות הציונית, איש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה' והפעיל החברתי-פוליטי מבית שמש מוטי לייטנר. גם עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך היה בין המתגייסים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג בכתיבת אותיות בספר התורה של הרב חיים הורביץ רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב - במסגרת 'מיזם אחדות למען עם ישראל'.

(צילום: מני ליבמן)

שר הדתות מיכאל מלכיאלי ערך השבוע טקס הצדעה לעובדי משרד הדתות הפועלים בחזית המלחמה: "לקחנו על עצמנו את כל הטיפול בנרצחים הקדושים כאשר הבנו שאין גוף שנמצא שם, עובדי המשרד ובראשם המנכ"ל יהודה אבידן פעלו ימים ולילות במסירות אין קץ וכל עובדי המשרד הגיעו לכאן לומר תודה".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי מש"ס בברכה והתייעצות אצל חבר המועצת הגאון רבי שלמה מחפוד ראש בד"ץ 'יורה דעה' ומרבני בני ברק.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית', שר הפנים משה ארבל, יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסי טייב מש"ס ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי - בשירי רגש בערב תמיכה למתנדבי זק"א שטיפלו במסירות בגופות הנרצחים בטבח בעוטף עזה, באחוזה של הנגיד אייל משיח.

בשבע ברכות לבתו של לייבל פפר מו"ל עיתון 'בקהילה', ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף מסתודד ארוכות עם היועץ הרפואי הרב ראובן גשייד יו"ר 'רחשי לב'.

שר הבריאות אוריאל בוסו וח"כ ארז מלול מש"ס בביקור אצל מאות משפחות שפונו מהדרום בעקבות הלחימה ושוהים באולמי 'כליל מלכות', מהצד נראים המארגנים גילי לוונשטיין ודוב רבינוביץ.

בצל המלחמה, שר הבריאות אוריאל בוסו מש"ס נפגש השבוע עם המקובל הרב נתנאל שריקי.

(צילום: שגיא קקון)

שר העבודה יואב בן צור מש"ס ומנכ"ל משרדו ישראל אוזן, פתחו השבוע את הישיבה במשרד, בדקת דומיה לזכרם של נרצחי הטבח בעטוף עזה במלאת ה-30.

(צילום: שירה)

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול שהגיע השבוע לסיור בכפר עזה נצפה אחוז צמרמורת, כשראה את הדובי של אחד הילדים הקדושים שנרצחו הי"ד, זרוק על הרצפה.

בתחילת השבוע ראינו את ח"כ ארז מלול מש"ס בברכה והתייעצות אצל מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן ראש מוסדות 'יביע אומר'.

סגן שר התחבורה אורי מקלב מ'דגל התורה' בסיור תמיכה אצל מתנדבי 'עזר מציון' שפועלים למען מפוני הדרום והצפון בעקבות המלחמה, כשהוא מלווה ביו"ר הרב חנניה צ'ולק ומנהל סניף מודיעין עילית נתי שפיגל.

(צילום: שמואל לוי)

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ יוני משריקי שמנהל את הוועדה במקצועיות רבה, הגיע לסיור עם חברי הוועדה במרכז השיקום החדש במרכז הרפואי 'הדסה' בהר הצופים וזכה לשבחים רבים מיו"ר הדירקטוריון דליה איציק ומנכ"ל המרכז הרפואי הפרופ' יורם וייס.

את יו"ר ועדת הבריאות ח"כ יוני משריקי מש"ס ראינו בריקוד תימני בחתונת ראש הלשכה שלו אסף רעני.

בהמשך ראינו את יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסי טייב מש"ס והאסטרטג אבי יוספי, מברכים במאור פנים את החתן הטרי.

(צילום: ג'וזף סי)

בשולחן הכבוד ראינו את הבוס ח"כ יוני משריקי, בסוד שיח עם הגאון רבי שלמה מחפוד חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס.

מחוץ לאולם, ראינו את שר הבריאות אוריאל בוסו מש"ס טרוד בשיחת טלפון עם מנהל בית חולים שביקש את עזרתו של השר הטרי.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי ושר הבריאות אוריאל בוסו מש"ס, בברית יצחק לבנו של יועץ שר הבריאות יהודה כהן, מהצד נראה גם הגיס מאיר עמר עוזרו של הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף.

למחרת בשמחת הברית, הסבא מאיר כהן כובד בסנדקאות, הסבא רבא הגאון רבי יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס כובד בברכות, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי כובד בעמידה לברכות. ויקרא שמו בישראל: מאיר שלום.

(צילום: יעקב כהן)

מחוץ לאולם ראינו את אבי הבן בסוד שיח עם סגן שר החקלאות משה אבוטבול מש"ס ויוסי שבתאי יד ימינו של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי.

אבי סויסה, יועץ התקשורת של הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו ושל 'איחוד הצלה', נצפה השבוע בתפילה על עם ישראל ולהצלחת חיילי צה"ל, באהל חב"ד בניו יורק.

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש נצפה מתחדש בחליפה חסידית חדשה.

(באדיבות: GB)

את המשנה לראש עיריית בני ברק יעקב זכריהו מש"ס שמתפקד גם בין היתר כמתנדב זק"א תל אביב, ראינו בשירי רגש בערב תמיכה למתנדבים שפעלו בזיהוי גופות הנרצחים מהטבח בעוטף עזה.

(צילום: דוד זר)

בשולי האירוע ראינו את יוסי צימט מבכירי 'אגודת ישראל' שדאג יחד עם מ"מ ראש עיריית בני ברק והמועמד לראשות העיר חנוך זייברט - למתנות מפנקות למתנדבי הארגון ובני משפחותיהם כאות הוקרה על פעילותם יומם ולילה.

כוכב הרשת שוקי סלומון במסר מאיים בערבית לחמאס בעקבות המלחמה: "הקדשה אישית לחמאס".

סוכן השחקנים החרדי יוסי הופמן במלאכת הקודש עם מתנדבי זק"א ביישובי עוטף עזה.

נס גדול היה שם! בשעת בוקר מוקדמת של יום חמישי, מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן שעשה את דרכו למפעל בספרד עליו פיקח בשבוע האחרון, עשה תאונה קשה ברכב השרד השכור. בחסדי שמים, הרכב אומנם הושבת אך הרב יצא עם פגיעות קלות בלבד. כנראה ש'שלוחי מצווה אינם ניזוקים', זה על באמת. הרב דורפמן הספיק לנחות בארץ לקראת השליחות הבאה במוצאי שבת ו'זופניק' מחכה להזמנה לקידוש הגדול לכבוד הנס העצום.

את רב הסלבס מרדכי חסידים ראינו השבוע בסוד שיח עליז עם איש התקשורת משה גלסנר, שגויס למילואים בתפקיד בכיר בזיהוי גופות הנרצחים במחנה שורה.

את שר החוץ אלי כהן ראינו בסיור בעוטף עזה עם מושיקו מוסקוביץ' מייסד 'נחמה והצלה לישראל', תחת אבטחה כבדה.

את איש העסקים והנדל"ן יקי רייסנר ראינו בפגישת עבודה באישון לילה במפגש 'הגורן' בפאתי העיר בני ברק.

המרצה הרב אהרון לוי מ'ערכים' בדרשת חיזוק בפני מפקדים וקצינים בכירים בסיס חיל האוויר בצפון, בליווי הרב משה קורקוס והרב אפרים חזן.

את העסקן הרב זאב דרוק ראינו במהלך ביקור בחטמ"ר בנימין ניגש לפני העמוד מספר דקות לפני שהתחיל לאכול מהמנגל שערך במקום.

(צילום: קבוצת הצדיקים)

הצלם נפתלי לרר חגג השבוע ברית לבנו הבכור בשעה טובה ומוצלחת. ויקרא שמו בישראל: אורי שמחה.

הזמר יעקב שוואקי שהגיע ארצה למרות המלחמה נצפה השבוע בתפילת שחרית בכותל המערבי.

כשנחת בטרמינל 3 בנתב"ג ראינו את הזמר יעקב שוואקי בשירת: "אם אשכחך ירושלים" ו"רחם".

בשולי מעמד הדלקת 1,400 נרות נשמה ברחבת הכותל המערבי לזכרם של הנרצחים ראינו את ישראל רוזנבוים מדוברות הקרן למורשת הכותל עובר על רשימת שירי הרגש עם הזמר יעקב שוואקי שריגש במעמד.

במהלך מסע הופעות בחו"ל, המעבד והמנצח יואלי דיקמן מצא זמן לפנק את רעייתו לכבוד יום הולדתה בחנות של רוברטו קוואלי.

אחרי שהשיר 'מני ממטרה' הושמע למחבלי חמאס במשך שעות והפך לויראלי ברשת ובחתונות חרדיות - השחקן מני צוקרל הגיע השבוע לחתונה חרדית בבית שמש ושר את הלהיט המדובר יחד עם הזמרים האחים יואלי ורולי דיקמן, ל'זופניק' הגיע תמונה של השחקן משתעשע עם האחים דיקמן.

(צילום: שגיא בן זאב )

הזמר ליפא שמלצר מציג עוגת תמיכה בישראל באירוע חסידי בחו"ל, עם דגל ישראל וכיתוב: "עם ישראל חי".

בהמשך השבוע הזמר ליפא שמלצר שהגיע לישראל ערך סיור הסברה לעולם על הטבח הנורא שביצעו המחבלים בעוטף עזה.

בשעת לילה מאוחרת בטבריה ראה 'זופניק' את הקומזיצר מצפת ר' שמואל גריינימן והקלידן משה שרמן בסוד שיח עם המקובל הצדיק רבי דב קוק.

את החזן שלמה גליק שגויס למילואים, ראינו בשירת "המקום ירחם ירחם", בדרכו לפעילות מבצעית על ג'יפ צה"ל.

את העסקן החב"די לוי אדרעי ראינו סועד השבוע בירושלים, עם מנת בשר מהביל עם אורז, אפונה ותפוחי אדמה לצד בירה שחורה וחמוצים ופלפל חריף.

המשפיע יענקוש זילברמן וחברי עמותת 'אלומים' ראינו משמחים את חיילי צה"ל לצלילי השיר: "מני ממטרה" שהושמע למחבלי חמאס במשך שעות והפך לויראלי ברשת ובחתונות חרדיות.

רב המשטרה רמי ברכיהו, רב משטרת מחוז דרום ראובן כמיל ומפקד מחוז דרום במשטרה אמיר כהן, מתברכים מהראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר, במעמד האזכרה והכנסת ספר תורה לזכרם של השוטרים שנרצחו בטבח בעוטף עזה.

הרב צבי יהודה לאו, נושא דברי חיזוק לחיילים החרדים המשרתים במחנה שורה ומסייעים בזיהוי נרצחי המלחמה, שזכו לסיים סדר נשים ומסכת קידושין לזכרם של הנרצחים.

(צילום: יצחק אמיתי)

בלונדון נערכה השבוע שמחת הברית לנכד רבה של אוקראינה הרב משה אסמן בן לבנו יואל. ויקרא שמו בישראל: אברהם איתן. מזל טוב!

הרב נתן ארוש, בנו של הגאון הרב שלום ארוש מבכירי רבני ברסלב וראש מוסדות 'חוט של חסד', בתפילה מיוחדת לזכרם של הנרצחים במקום בו אירע הטבח במסיבת הטבע ליד רעים.

(צילום: ניתאי צמח)

איש החסד בערל'ה מסינגר שמפנק את חיילי צה"ל מידי יום באוכל טרי, מתברך במאור פנים מראש מוסדות 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז.

היועץ הרפואי הרב בנימין פישר יו"ר 'מגן לחולה' וד"ר אבידן מילבסקי פסיכולוג ומרצה בכיר באוניברסיטת אריאל, בהרצאה בפני נשות מקצוע ומורות על לחצים וחרדות כתוצאה מהמלחמה.

אנשי התקשורת החב"דית שהגיעו מישראל לסיקור כינוס השלוחים העולמי בניו יורק, חיים שאול נוישטט ובנו לוי נוישטט, הרצל קוסאשוילי ושניאור שיף - נתפסו בעדשה של הצלם חיים טויטו.

מזכה הרבים הרב שמואל נידאם, מברך ומחזק את לוחמי חיל האוויר בבסיס סודי במרכז הארץ לצד ארוחת שף מפנקת.

לראשונה מאז הטבח המזעזע בשמחת תורה, תושבי קיבוץ בארי יחד עם מתנדבי זק"א והרב דוד פרסמן ערכו מעמד תפילה מרגש בבית הכנסת בקיבוץ, אלא שלפתע תפסה אותם אזעקת צבע אדום והם נאלצו לתפוס מחסה.

קידוש השם: יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן לייב אברמן ממשיך לחרוש את הצפון והדרום ומחלק ציציות לכל חיילי ישראל.

הזמר נתן גושן ורעייתו לירון מתברכים במעונו של המקובל הצדיק רבי דב קוק מטבריה.

הזמר רותם כהן לובש ציצית בפעם הראשונה בחייו ומברך ברכת 'שהחיינו' עם הזמר עופר לוי, במהלך הופעה לחיילים בבסיס בעוטף עזה.

(באדיבות: עופר מנחם יח"צ)