אאא

אתה מתקשה לישון, מתקשה לאכול וכשמשהו בלתי צפוי קורה, אתה כמעט מאבד את זה. לפני שזה קורה, כדאי לנסות ליישם את אחד מהטריקים המהירים הבאים:

ערוך בדיקה עצמית מדי שעה

רוב הזמן, לא מה שקורה כרגע בהכרח מלחיץ אותנו כל כך הרבה, אלא הציפייה לגבי מה עומד לקרות. חושש מהתור לרופא שקבוע לך מחר בבוקר? קבל את עצמך בחזרה על ידי כך שתשאל את עצמך מדי פעם "האם אני בסדר ברגע זה?" רוב הסיכויים שאתה בסדר גמור כרגע. המשך לשאול את עצמך בכל פעם שאתה צריך אישור חיובי מהיר: "אני בסדר עכשיו?" כן, אתה בסדר.

בקש את עידודם של חברים קרובים

כאשר אתה חווה יום רע (או שבוע, או חודש), האינסטינקט הראשוני שלך יכול להיות לבודד את עצמך מן החברה ולהסתגר בבית מתחת לשמיכה. אבל תמיכה של חבר רק תועיל, אנו מבטיחים. הרם טלפון לחבר (או חמישה), אמור להם שאתה מתמודד עם תקופה לא קלה ובקש מהם שיאמרו לך מילים מעצימות או יספרו לך בדיחות משעשעות. יש לך פגישה מפחידה עם הבוס מחר אחר הצהריים? לפני שאתה נכנס למשרד שלו, נסה להיזכר באותן מילים מעודדות.

קח נשימה של חמש דקות

אנחנו יודעים. ניסית מדיטציה כמה פעמים וזה פשוט לא הקטע שלך, אבל תוכל למצוא ברשת לא מעט מדריכים כיצד לתרגל נשימות נכון. העניין הוכח כיעיל ביותר כאשר אתה מרגיש שאתה מתחיל להיכנס ללחץ אז למה לא לנסות?

שתה תה מנטה

כאשר אתה מרגיש שהחיים שלך מתפרקים ועיסוי או אמבטיית קצף ארוכה כנראה לא בראש רשימת העדיפויות שלך, הכן לעצמך או רכוש כוס תה. הרגש את חמימות הספל בידיים, שאף את האדים ולגום לאט. תה בטעם מנטה הוכח מדעית כמרגיע. זוהי דרך מהירה ויעילה לשחרר מעט מתח.

דמיין שהכל הולך באופן מושלם

בסדר, כן: ההדמיה החיובית נשמעת כמו משהו שקראת עליו בספר עזרה עצמית של שנות ה -90. אבל מחקרים רבים (כולל זה של קליבלנד קליניק) הוכיחו כי פעולה מנטלית יעילה בפועל כמו פעולה פיזית. אז אם אתה מפחד לחרב את המצגת הגדולה שלך, תאר לעצמך שהצגת מצגת מרתקת שהקהל אוהב. תאר לעצמכם מחיאות כפיים שואגות. זה בהחלט בהחלט דביק, אבל זה עובד.

הסתכל על חצי הכוס המלאה, גם אם ממש לא מתחשק לך

עבור רובנו, קל יותר להתעכב על כל דבר שיכול להשתבש. אם אתה מצפה לגרוע מכל, אתה לא מאוכזב אם דברים למעשה לא בסופו של דבר הולכים בצורה מושלמת. אבל מחקר מבית הספר לרפואה באוניברסיטת סטנפורד טוען כי חיוביות היא המפתח. ילדים שנשארו חיוביים קיבלו ציונים טובים יותר והשיגו יותר מאשר הילדים עם עמדות שליליות יותר.

הקשב לשיר האהוב עליך

אתה יודע על מה אנחנו מדברים. שיר סופר מביך שגורם לך לקפץ כמו עכבר. מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת ציריך הגיע למסקנה כי להאזנה למוסיקה יש השפעה לא רק על רמת הלחץ שלך, אבל על היכולת של הגוף להתאושש ממנו.