חדר הכושר שיגרום לכם להזיע גם בשדה התעופה

בעבר חשבנו כי אימון כושר בנמל התעופה = ריצה לטרמינל תוך כדי נשיאת מזוודה כבדה וסלילת דרך בין משפחות הממתינות בתור. אך מסתבר שהיום יש חדר כושר של ממש בשדה התעופה (בריאות)

(צילום: מתוך חשבון הפייסבוק ROAM Fitness@)

אם בימים עברו חשבנו לתומנו כי אימון כושר בנמל התעופה = ריצה לטרמינל תוך כדי נשיאת מזוודה כבדה וסלילת דרך בין משפחות הממתינות בתור, מסתבר שהיום יש חדר כושר של ממש בשדה התעופה ומדובר בבשורה משמחת מאד למקפידים על פעילות גופנית באופן קבוע ובעצם, גם לכאלו שאינם.

המייסדים של חדר הכושר "רואם פיטנס", טאי מנגולד וסינתיה סנדאל, רוצים לשפר באופן דרמטי את משמעות הדבר להשיג עוד אימון לפני הטיסה.

אתר הכושר היוקרתי הראשון נפתח בפברואר 2017, ממש ליד האבטחה בסמיכות לשער D1 בנמל התעופה הבינלאומי של בולטימור-וושינגטון. בנוסף לחדר הכושר עצמו, הוא כולל מקלחות, אוכל בריא, בגדי אימון שניתן לשכור, לוחות מעקב נפרדים לטיסות ושקיות איטום בוואקום למתאמנים המביאים בגדים משל עצמם.

"יש לנו את כל מה שצריך בשביל שמישהו שנוסע בחליפת העסקים שלו יוכל לעלות על ההליכון בתוך חמש דקות או פחות", אומר מנגולד.

החברה מקווה להרחיב את סניפיה, אבל העניין כרוך באתגרים לא מעטים. שדות תעופה מעדיפים עסקים שמרוויחים הרבה כסף בחלל קטן על פני מכוני כושר, אשר דורשים שטח גדול. מדובר במוצר שקשה יותר למכור מאשר מזנון או חנות מתנות.

אבל מנגולד וסנדאל מאמינים שהשקפת עולמם של שדות התעופה מתחילה להשתנות בהדרגה. "חלק מהמנהלים התחילו לבחון מקרוב את חוויית הנוסע ולספק שירותים נוספים", אומרת סנדל. "הם מחפשים אפשרויות בריאותיות יותר כמו היכולת להתאמן או לעשות יוגה".

סן פרנסיסקו ודאלאס, לדוגמה, הקימו סטודיו ליוגה בנמל התעופה ו"אינדיאנפוליס אינטרנשיונל" מציע אופניים נייחים המטעינים את הטלפון הנייד.

באמצע 2019, ככל הנראה, יפתח סניף של מכון הכושר הזה בנמל התעופה הידוע "JFK" בניו יורק.

בינתיים, מנגולד וסנדאל מקווים להצליח לשכנע את הנוסעים שעובדים בזמן ההמתנה לטיסה שהאימון שווה את הזמן של העבודה שהוחלף בספורט, בעזרת כמות נכבדה של מכשירי כושר מתקדמים.

הם מאמינים שרוב הנוסעים מעדיפים צורה כלשהי של אירובי לפני טיסה ארוכה ומקווים שהעובדה שהמקום משדר יוקרה (ולא "חדר כושר במרתף דל תקציב", כפי שמנגולד אומרת) יגרום למרחב להרגיש מזמין.

בעולם שבו אנשים ממשיכים לבזבז כסף על תזונה וכושר, בעלי החברה חושבים שהביקוש לחדר כושר בשדה התעופה יגדל. הם גם גורסים שעובדי שדה התעופה ישתמשו בחדר הכושר. לעניות דעתם, ככל שיותר אנשים ישתמשו ויראו את חדר הכושר, כך סביר להניח ששדות התעופה יראו בחדרי כושר חוויה שכדאי להשקיע בה.

הם מקווים לפתוח עוד 20 סניפים בחמש השנים הקרובות. בעולם המושלם שלהם, בעוד 15 שנים מהיום, נוסעים יצפו לראות חדר כושר בטרמינל שלהם. אתר האינטרנט של החברה כולל גם דף שבו אתם יכולים לעתור ששדה התעופה המקומי שלכם יפתח חדר כושר מהמותג שלהם.

כעת, המטרה העיקרית שלהם היא לשכנע נוסעים ושדות תעופה כאחד כי יום נסיעה ארוך יכול להיות הרבה יותר טוב עם אימון כושר.

"זה עניין של יעילות; זה דבר בריאותי", אומר סנדאל. "כשעיצבנו את חדר הכושר הזה 'חשבנו שאנשים צריכים להרגיש בנוח, להכנס ולצאת מן הדלת ועדיין להגיע לשער שלהם בזמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר