באנו לעזור

למה שף לעולם לא יזמין דג סלמון במסעדה

יצאתם למסעדה נחשבת לכבוד יום הנישואין ואתם חושקים לטעום מאכלים מעניינים שיגלו לכם עולמות חדשים. לשירותכם, קבלו 4 דברים שאנשי מקצוע בתחום הקולינריה יתרחקו מהם (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

התיישבות במסעדה שאינה מוכרת לכם, בפעם הראשונה, היא הימור מוחלט. לפעמים תזכו לאכול את הארוחה הטובה ביותר בחיים שלכם, ולפעמים, טוב, לא ממש. ג'וש אוצ'ואה ואנדי אלכסנדר, שפים של שתי מסעדות בניו יורק, חושפים את המאכלים שמעולם לא יזמינו, כשאוכלים במסעדה. רשמו הערות.

סלטים ירוקים

סלט זהו מאכל פשוט שצריך להיות מרגש בדיוק כמו כל מאכל אחר בתפריט. במילים אחרות, תערובת עלים צעירים לסלט היא חגיגה של שעמום. הזמינו כל סלט אחר עם מעט יותר עניין, שהסיכוי שתהיו מרוצים ממנו, גבוה בהרבה.

סביצ'ה

סביצ'ה זהו מאכל לטיני אמריקאי שעשוי מדגים נאים ה"מבושלים" במיץ לימון, שדורש דגים באיכות גבוהה כדי להיעשות כראוי. לעתים קרובות יותר מאשר לא, זה לא המקרה, מה שהופך את הטעם של המנה לצמיגי וקשה ללעיסה. לכו על בטוח עם דגים מבושלים במקום, כמו אמנון.

אבטיח וגבינה בולגרית

בתוך סלט או כמנה בפני עצמה, שילוב הטעמים הזה פשוט לא עובד. השפים מתעקשים: "בכל פעם שהזמנו מנה זו, היא היתה מאכזבת". בואו נשמור את האבטיח לקינוח של סעודת שבת ואת הבולגרית לשקשוקה, בסדר?

דג סלמון

כמה נתחים של סלמון אכלתם בחיים? 580? האם אחד מהם היה בלתי נשכח באופן מיוחד? לא, אנחנו לא חושבים כך. הזמינו תבשיל דגים מתובל במקום, הרחיבו את האופקים שלכם, אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר