הטריק הגאוני לשמור על כוס יין קרה, ללא קרח

סעודת שבת חורפית. בידכם כוס יין מובחר וקר בדיוק במידה הנכונה, אתם לוגמים ממנו מדי כמה דקות והוא נשאר קר מספיק, למרות החימום שפועל באוויר. טוב, זה לא באמת קורה, אז יש לנו פתרון (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

בעולם אידיאלי, אתם יושבים בסעודת שבת חורפית, בידכם כוס בעלת רגל מעוצבת שאליה מזגתם בעדינות את היין הכי טוב בארון המשקאות שלכם, השמור לאירועים מיוחדים, הוא קר בדיוק במידה הנכונה, אתם לוגמים ממנו מדי כמה דקות והוא נשאר קר מספיק, למרות החימום שפועל באוויר, אבל בפועל, זה לא קורה.

עכשיו תראו, אנחנו לא יכולים לתת לכם את הכרטיס המנצח לזכיה בלוטו ולגרום לזה להתרחש במציאות, אבל אנחנו כן יכולים לעזור לכם לוודא שהיין שברשותכם יהיה מקורר בתוך דקות (גם אם שכחתם לשים את הבקבוק במקרר).

מה לעשות: שמרו על שקית עם ענבים קפואים במקפיא שלכם, תמיד (הם טובים גם כחטיף בריא ונהדר, אפילו יותר מדי). ואז, כשיש לכם משבר שבו נתקעתם עם יין חם וחסר טעם, פשוט השליכו שלושה או ארבעה ענבים לתוך הכוס שלכם והיין המשובח בטמפרטורת החדר יהיה באמת משובח בתוך זמן קצר.

למה זה עובד: שלא כמו פירות רבים אחרים, לענבים יש קליפה מספיק קשה כדי להבטיח שהנוזל והטעם הנוספים ישארו בפנים ולא יזלגו החוצה ויפגמו בטעם המושלם של היין שלכם. תודו שזה גאוני.

בונוס נוסף: כשתסיימו לשתות, יש חטיף טעים שיחכה לכם בתחתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר