האם זה בסדר לא לשטוף את הרגליים במקלחת?

הסופר קונור ארפוול שאל בטוויטר: "האם אתם מקרצפים את הרגליים במקלחת?" יותר מ-600,000 אנשים הגיבו, 80% ענו שכן ו-20% ענו שלא - נתון אשר עורר תגובות מזועזעות. האם הן צודקות? (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

סקר פשוט בטוויטר גרם לקרע עצום ברשת. הסופר והעורך קונור ארפוול שאל: "אתם מקרצפים את הרגליים כשאתם מתקלחים?" יותר מ-600,000 אנשים הגיבו, 80% ענו שכן.

זה משאיר אותנו עם 20 אחוזים (כ-120,000 אנשים) אשר לא מנקים את הרגליים שלהם כאשר הם מתקלחים - נתון אשר עורר תגובות מזועזעות. אחת מהן תהתה: "אתם רק רוחצים חצי מהרכב שלכם?"

עם זאת, נראה כי מספר המגיבים סבר כי מי סבון עושים את העבודה הטובה ביותר בשמירה על רגליים נקיות, מבלי לדרוש מהם להתכופף ולעשות את זה בעצמם ואחרים גרסו כי רגליים אשר נוטות לסדקים, יובש או בעיות עור כמו אקנה אולי באמת יהנו מחוסר קרצוף אגרסיבי.

אבל מה עם הדאגה לבריאות שלנו? האם זה באמת כה גרוע להזניח את הרגליים במקלחת?

"אם הרגליים שלכם לא מלוכלכות באופן מובהק, אתם לא צריכים לשפשף אותן באופן ישיר עם סבון", אומר יהושע זייכנר, מנהל מחקרים קוסמטיים וקלינאים במחלקת "דרמטולוגיה", בבית החולים "הר סיני" בניו יורק. "חומר ניקוי שמטפטף על הגוף שלכם מספיק כדי להסיר את רוב הלכלוך והזיעה המצטברים במהלך היום".

הוא הוסיף: "שטיפת יתר או קרצוף יתר של הרגליים, בדיוק כמו עם כל חלק אחר של הגוף, יכולים להסיר מהעור שמנים אתריים ולהוביל לבעיות עור ודלקת". עם זאת, סביר להניח ששטיפה עם קצף עדין לא תעשה נזק, הוא אומר.

אז אם אתם מאלו הנמנים על 20 האחוזים אשר לא שוטפים את הרגליים במקלחת, אתם יכולים להרגיש בסדר עם עצמכם בדיוק כמו 80 האחוזים שכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר