אאא

בין אם אלו שאריות בייגלעך ממסיבת יום ההולדת שנערכה אתמול לקולגה או מכונות אוטומטיות ליד הקפיטריה, יש המון דרכים לנשנוש רנדומלי במשרד - זה נחמד וכיף, אבל לא מומלץ. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, אשר סקר יותר מ-5,000 אמריקנים עובדים, כרבע מאיתנו מתרפקים על אוכל חינמי ומתמלאים בחטיפים במקום העבודה.

כפי שאתם עשויים לדמיין, לא מדובר במקלות סלרי ושקדים גולמיים. לאמיתו של דבר, ההנאה ממזונות אלו - בדרך כלל, מפיצה, משקאות קלים, עוגיות וסוכריות - בעבודה, מסתכמת בממוצע של 1,292 קלוריות נוספות לאדם בכל שבוע. הלם.

בעוד שחפיסת הצ'יפס או חבילת הבוטנים המסוכרים לא ישפיעו באופן מהותי על הבריאות שלכם, אם תחטאו בזלילתן מפעם לפעם, אבל ההרגל המגונה לגנוב מהן כל יום ולהמנע מאכילה מאוזנת - בהחלט כן. עם הזמן, מילוי הקיבה באוכל פחות מזין במהלך יום העבודה, עלול לגרום לכם להרגיש עייפות שמשתלטת עליכם כשאתם מגיעים הביתה, מה שעלול להוביל לבחירות נוספות בג'אנק פוד.

אם לעתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם מנסים להתנחם עם עומס של פרויקטים באמצע היום עם מנת סוכר, חשבו אם אתם בעצם רעבים מלכתחילה, או זוללים ללא סיבה, כי הפיתויים פשוט מצויים מול עיניכם וזמינים לכם.

קארי דנט, תזונאית רשמית כותבת בעיתון "סיאטל טיימס": "אם התשובה שלכם שלילית, שאלו את עצמכם למה אתם רוצים לאכול את זה. האם זה בגלל שאתם לחוצים? כי כולם אוכלים? בגלל שזה בחינם? רק בגלל שזה בחינם זה לא אומר שאתם צריכים לאכול את זה".