3 מקרים שבהם אתם (בהחלט) לא צריכים לקלף גזר

מבזק חדשות: אתם לא צריכים לקלף גזרים - כל עוד אתם נותנים להם קרצוף הגון עם מים וסבון טרם האכילה. אתם יכולים לעשות זאת, אך דעו שזו מטלה מיותרת במיוחד בשלושת המצבים הבאים (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

גזרים הם נהדרים: פריכים, טעימים ובכללי, טובים לבריאות. אך הנה מבזק חדשות שיפתיע אתכם: אתם לא צריכים לקלף אותם - כל עוד אתם נותנים להם קרצוף הגון עם מים וסבון טרם האכילה. עם זאת, אם אין לכם מניעה לקלפם לפני הכנת מיץ תפוגזר עשיר, לכו על זה. אך דעו שזו מטלה מיותרת במיוחד בשלושת המצבים הללו:

כאשר אתם סוחטים אותם

כשמדובר במיצים, כל הפירות והירקות שאתם זורקים לתוך השייק שלכם, בסופו של דבר מקבלים כתישה ללא הכר ולכן, קילוף במקרה זה פשוט לא שווה את הזמן והמאמץ שלכם. בנוסף, בוודאי תרצו לקצור את היתרונות שיש לחומרים המזינים שבקליפה.

כאשר אתם מכינים מהם ציר

מרק ביתי ובמיוחד בחורף, זה עונג. אבל אם אתם פשוט משליכים את הירקות שבהם אתם משתמשים לפח לאחר הכנת הציר, אל תבזבזו את זמנכם בקילופם. הטעם לא יהיה שונה.

כאשר אתם צולים אותם

כשאתם צולים ירקות (יאם), אתם מבשלים אותם בטמפרטורה כה גבוהה ובמשך זמן כה רב, שקרוב לוודאי אפילו לא תשימו לב אם הקליפה עדיין עליהם או לא. תבחינו רק בטעם העשיר, הקלוי ו"למה אני לא יכול להפסיק לאכול את הגזרים האלה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר