נלחמים בקורונה

לחזק את מערכת החיסון: 9 דברים שאפשר להכין עם שום

בימים של לחץ וחרדה כללית, חשוב לשמור על מערכת חיסון יציבה וחזקה כדי שנעבור את התקופה הזו בשלום. אחת הדרכים היעילות לחיזוק המערכת החיסונית היא אכילת שום. לכן, אספנו לכם 9 מתכונים טעימים שמכילים המון שום. לבריאות! (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: Heather Gill on Unsplash)

תבשיל עוף וירקות כתומים

השפית מורן פינטו עם ארוחה משפחתית טעימה ועסיסית: תבשיל עוף עם בטטות, דלעת, דלורית וגזר בתוספת תיבול שום ובהרט שעושה עבודה טובה יותר כשהוא טרי.

> למתכון

תפוחי אדמה אפויים בשום ורוזמרין עם רוטב איולי

במתכון הבא שמגיע מהמטבח הצרפתי, מרסקים את תפוחי האדמה לאחר האפייה ולא, זה לא רעיון גרוע בכלל. זה מה שעושה אותם אדירים כל כך.

> למתכון

כרובית צלויה עם שמן צ'ילי ושום קראנצ'י

הכרובית החרוכה הזו מתובלת, מתוקה, פריכה ומשביעה בדיוק כמו כל פחמימה מורכבת. בכל מקרה שלא יהיה, אל תפסחו על הכנת שמן הצ'ילי שמוגש לצידה. התכוננו לאהוב אותו במיוחד, כך שתמיד תרצו שיהיה לכם אותו בבית, אז מומלץ להכין ממנו כמות כפולה.

> למתכון

קונפי שום תוצרת בית

דרך פשוטה לשדרג כמעט כל ארוחה עם שיני שום נימוחות בשמן זית ריחני שמכינים בשיטה צרפתית. את הקונפי שום אפשר להוסיף למנות ירקות, בשר או דגים וכממרח נהדר בין שתי פרוסות לחם טובות.

> למתכון

לחמניות שום שמיר רכות

הן, קטנות, רכות וממכרות - שאין לתאר. כל מה שאתם צריכים זה גבינה טובה בצד או מרק לוהט ואתם מסודרים. וגם: מדריך וידאו עם 10 דרכים לקלוע לחמניות אישיות.

> למתכון

מטבל שום צלוי ושמן זית שישנה את חייכם

למה אנחנו כל כך דרמטיים, אתם שואלים? כי המטבל הזה לחלוטין שווה את כל הדרמה סביבו. מתכון למטבל שום צלוי ושמן זית - פותח תיאבון פנטסטי ופשוט להכנה שמגישים לצד לחם, רצוי אחד משובח.

> למתכון

פילה סלמון ברוטב פיקנטי של שום וצ'ילי

מי אמר שדגים אוכלים רק בשבת או בתשעת הימים? מתכון לפילה סלמון ופלפלים מטוגנים ברוטב פיקנטי של שום וצ'ילי ועוד מרכיבים שיחד יוצרים טעם חלומי. אז למה לחכות לשבת אם אפשר להכין את זה כאן ועכשיו? תוך חצי שעה על שולחנכם.

> למתכון

פירה תפוחי אדמה עם שום ופרמזן

פירה חלבי טעים ועשיר במיוחד שיהפוך מהר מאוד לאורח של כבוד בכל ארוחה שאינה בשרית ורוצה לחרוג קצת מהשגרה.

> למתכון

פרגיות פריכות ברוטב שום שתכינו שוב ושוב

מתכון מקטגוריית "לגזור ולשמור" - מהיר ופשוט עם טעם של ארוחה מושקעת כשבפועל בקושי עבדתם: פרגיות פריכות עטופות ברוטב שום פיקנטי וממכר שיעבדו נהדר עם כל תוספת - אורז, פירה, ירקות מאודים...הכל!

> למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר