באנו לשדרג

מתכון לעוגיות מקרון צרפתיות מארבעה מרכיבים בלבד

זהו המתכון הבסיסי לעוגיות המקרונים היוקרתיות הידועות. לאחר מסע ארוך של ניסוי וטעייה, סוף סוף הגענו לטכניקה המדויקת ואנו רוצים לצעוק זאת לעולם, שכולם ידעו. המילוי - עליכם (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
עוגיות מקרון צרפתיות מארבעה מרכיבים בלבד (צילום: שאטרסטוק)
זמן הכנה120 דק'
רמת קושיקשה
פרווה

רכיבים

  • 3 חלבוני ביצה גדולים (100 גרם)
  • 1/4 כוס (50 גרם) סוכר
  • 1 כוס (200 גרם) אבקת סוכר
  • 1 כוס (110 גרם) שקדים טחונים דק

אופן ההכנה:

1. מרפדים תבנית במשטח סיליקון. מקציפים את החלבונים בקערה של מיקסר המצוידת בוו הקצפה; מוסיפים את הסוכר ומקציפים עד שהחלבונים מבריקים, תפוחים ויוצרים "פסגות רכות". מנפים את אבקת הסוכר והשקדים הטחונים בקערה נפרדת ומקפלים במהירות את תערובת השקדים לחלבוני הביצה, בכ-30 סיבובים.

2. מעבירים כמות קטנה של בלילה לשקית ניילון עם פינה קטנה חתוכה ומזלפים עיגול של בלילה, כבדיקה, בקוטר של כ-3.8 ס"מ, על גבי התבנית המוכנה. אם דיסק הבלילה מחזיק ואינו משתטח מיידית, מקפלים את הבלילה בעדינות עוד כמה פעמים ובודקים שוב.

3. כאשר הבלילה מעורבבת מספיק בכדי שתשתטח מיד לדיסק אחיד, מעבירים לשקית זילוף. מזלפים את הבלילה על תבנית האפייה בסיבובים ומשאירים רווחים נאים בין הדיסקים. נותנים לעוגיות "לעמוד" בטמפרטורת החדר עד שהן מתקשות מלמעלה, במשך כשעה.

4. מחממים תנור ל-140 מעלות ואופים את העוגיות עד שהן מתייצבות אך לא משחימות, במשך כ-10 דקות; נותנים לעוגיות להתקרר לגמרי לפני המילוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר