המאבק להשבת הבנים

עובדי חברת החשמל: לא נחזיר את החשמל לעזה

עובדי חברת החשמל הודיעו לחברה כי לא יתקנו את קווי המתח של עזה שניזוקו מירי הרקטות עד להשבת הבנים מעזה, אך בהנהלת החברה מצהירים כי הם כן יתוקנו (בארץ)

חוטי חשמל, אילוסטרציה (צילום: יניב נדב, פלאש 90)

עובדי חברת החשמל הודיעו הבוקר (חמישי), להנהלת החברה כי כאות הזדהות ותמיכה במאבק להשבת הבנים מעזה, אין בכוונתם לתקן ולהחזיר את קווי החשמל לעזה, אשר נפגעו בעקבות ירי של החמאס, זאת עד אשר יוחזרו הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסו לישראל.

כזכור, חמישה מתוך עשרה קווי מתח גבוה המזינים את עזה נפגעו עקב ירי הרקטות מהרצועה. בחברה ציינו לפני כמה ימים כי נכון לעכשיו קווי המתח לא יתוקנו מאחר שאין גישה אליהם בשל הלחימה.

בתגובה להודעת ארגון עובדי חברת החשמל נמסר מהנהלת חברת החשמל: "חברת החשמל היא חברה ממשלתית, שכפופה להוראות החוק, ומאמינה בכך שחשמל הוא מוצר חיוני מחוץ לסכסוך. חברת החשמל מייחלת להחזרת הבנים הביתה".

במהלך התקופה האחרונה מפעילה משפחת גולדין לחץ על הדרג הפוליטי שלא לסיים את המבצע בעזה עד להחזרת גופות הבנים בציוץ בטוויטר כתבה המשפחה כי היא "דורשת מרה״מ נתניהו להסביר לנשיא ארה"ב כי ללא השבת הבנים – ישראל לא תפסיק את הלחימה. ראש הממשלה חייב להזכיר לנשיא כי הדר גולדין נחטף ב 2014 בזמן הפסקת אש הומניטרית שארה"ב יזמה ואף ערבה לה, בזמן שקרי היה שר החוץ וביידן עצמו היה סגן הנשיא. לא עוצרים ללא הבנים. נקודה".

אמש, נערכה גם עצרת גדולה מול משרד ראש הממשלה בקריאה להשבת הבנים בהשתתפות זמרים רבים שהתנדבו להופיע למען הנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר