קורונה, חרדים וסגר

"הממשלה הפקירה אותנו"; ישי כהן באולפן 'חדשות 12'

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התארח באולפן 'חדשות 12' והתייחס לזעם החרדי על התנהלות הממשלה במאבק בנגיף הקורונה והכוונה להטיל סגר בחגי תשרי • צפו בריאיון (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך חדשות 12)

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התארח היום (חמישי) באולפן 'חדשות 12' לריאיון עם העיתונאי אדווה דדון והתייחס לזעם החרדי סביב החלטות הממשלה במאבק בנגיף הקורונה והכוונה להטיל סגר בחגי תשרי, בעוד הציבור החרדי פתח את שנת הלימודים ללא מתווה מסודר.

בפתח דבריו אמר פרשן 'כיכר השבת': "הייתי בטוח, שהדיון הזה ייפתח בשאלה 'ישי, האם אתה רגוע שהילדים שלך נמצאים בתלמוד תורה בלי שיש להם מתווה', מדינת ישראל עסוקה בחודשים האחרונים ב-1 בספטמבר, מדינת ישראל יודעת שהציבור החרדי פותח את שנת הלימודים בא' אלול.

"איש לא טרח לבנות מתווה, לדבר עם מנהלי תלמודי התורה והילדים שלנו נמצאים היום במוסדות החינוך בלי שום מתווה, התחושה שלנו שהממשלה הפקירה אותנו, שלממשלה לא אכפת מהציבור החריד, שאנחנו לא חלק מהקואליציה אז מה שיקרה יקרה, זו שערורייה".

לדבריו: "בסגרים הקודמים הייתי בין אלו בתקשורת החרדים שקרא לציבור לציית להקשיב להנחיות, האם יש לי את הכלים לשכנע היום? נתב"ג היה אחד המקומות המרכזיים שהוביל להתפרצות, איש לא דאג לעצור את הטיסות, איש לא דאג לעצור את הטיסות לטורקיה כשידעו שמידי יום נוחתים פה עשרות חולים מטוריה. למה? כי לא רצו לפגוע ברע"מ, לא רצו לפגוע בחופש הגדול. ומתי רוצים לפגוע? בחגי תשרי, החגים הכי חשובים לעם היהודי".

ישי כהן הוסיף: "החרדי הממוצע חש היום שהממשלה מחכה ומחכה עש שנגיע ל-8,000 נדבקים ביום ואז יגידו לחרדים ולציבור המסורתי 'אל תתפללו במניינים, אל תכנסו לבתי הכנסת', האם אפשר לשכנע את החרדים? חד משמעי לא".

בסיום דבריו הוסיף כהן: "אני מצפה שכלי התקשורת שיסקרו בתקופת חגי תשרי את הציבור החרדי, שהם יהיו קצת עדינים כפי שהם היום עדינים עם הציבור הרחב שמפר את ההנחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר