תפריט מנצח

7 מתכונים מיוחדים שיפארו את שבת הגדול

סלמון עם עגבניות שרי ונענע, פשטידת תפוחי אדמה ובטטות, סיגרים במילוי בשר לצד טחינה ורודה, בריסקט עסיסי, סלט שהוא כמעט עיקרית לשבת בבוקר או לסעודה שלישית, חלה שהיא מעדן אמיתי ועוגה משגעת (מתכונים לשבת, אוכל)

מתכונים לשבת (צילום: shutterstock, אוראל בראל)

סלמון צלוי עם עגבניות שרי ועלי נענע

בלי ללכלך כלים מיותרים, יש לכם מנה חגיגית ומהירת הכנה שתקלע בול לטעם של כולם מגדול ועד קטן. 10 דקות עבודה והתבנית משוגרת לתנור.

לחצו כאן למתכון

פשטידת ירקות

אושרית אברג'יל עם מתכון לפשטידה שכוללת בצל מטוגן, תפוחי אדמה, בטטות ומעל - כרובית שהוקפצה בשום ושמן זית. תוספת נהדרת וטעימה לדגים או לבשר.

לחצו כאן למתכון

סיגרים במילוי בשר

מלי יהודיוף עם מנה מרוקאית קלאסית, כזו שכיף להגיש בין הדגים לבשר או יחד עם העיקרית בשולחן השבת: סיגרים מרוקאים קראנצ'יים שמתפצפצים בכל ביס, במילוי בשר מתובל היטב. לטעם עשיר במיוחד, מזלפים מעל טחינה ורודה נהדרת וסילאן מתקתק.

לחצו כאן למתכון

בריסקט

בשביל המנה החגיגית הזו תצטרכו לסדר את הרכיבים בסיר, לשגר אותם לבישול ארוך וזה הכל. התוצאה: נתח חזה בקר רך ועסיסי עם שאלוט וערמונים נימוחים.

לחצו כאן למתכון ולמדריך וידאו

חלה מתוקה

מתכון בסיסי לחלות מתוקות מדהימות - זהובות, תפוחות ורכות כמו עננים עם בצק נעים ונוח לעבודה. רוצים לשדרג? מוסיפים חמוציות ושקדים קצוצים ופרוסים - והחלות הופכות למעדן אמיתי.

לחצו כאן למתכון

לשבת בבוקר או לסעודה שלישית: סלט שהוא כמעט עיקרית

סלט גדול, עסיסי וטעים שמורכב מפסטה קרה, טונה וירקות. מושלם לשבת בבוקר או לסעודה שלישית.

לחצו כאן למתכון

עוגת פבלובה: שכבות מרנג פריך וקצפת רכה

פינוק שהוא כמעט קסם: מראה שכבות "מבולגן" ולא מוקפד כלל, מרקם אוורירי מדהים וטעם מתוק עם נגיעות הדרים. העוגה מורכבת משכבות מרנג פריך וביניהן קצפת רכה. פחות בעניין של עוגה גדולה? תוכלו פשוט לזלף 8 פבלובות קטנות אישיות.

לחצו כאן למתכון ומדריך וידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר