4 דרכים לשפר את היציבה, בשתי דקות

כולנו משתוקקים לגב ישר שיעניק לנו עוד כמה סנטימטרים לגובה, אך נכשלים שוב ושוב בישיבה ממושכת מול המחשב המעקמת אותו. הנה 4 דרכים להעניק לכתפינו מראה זקוף (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אמא תמיד ציוותה עליכם לשבת זקוף, אבל איכשהו אתם עדיין מוצאים את עצמכם רכונים מעל המחשב, לא פחות מעשר פעמים ביום. ד"ר קלן סקנטלבורי מנדבת כמה עצות מהירות לסיוע בעניין.

העבירו את ידית התיק לכתף השניה

בכל בוקר, אתם תוחבים את הטלפון, המפתחות והארנק שלכם לתוך התיק, בתנופה מניחים אותו על כתף אחת ויוצאים מהדלת. עם זאת, נשיאת משקל עודף בצד אחד (במיוחד אם אתם סוחבים הרבה דברים מיותרים, כמונו) יכולה לקלקל את ההליכה הטבעית שלכם ולגרום לכאבי שרירים וגב לאורך זמן, אומר מחקר מאוניברסיטת טיסייד.

הפתרון? להחליף כתף מעת לעת, לנקות את התיק שלכם כדי לשחרר את העומס שבו ולבחור בסגנון של תיק צידי כדי לחלק את המשקל בצורה שווה יותר.

ישרו את שדה הראיה

אם אתם כל הזמן רוכנים על המחשב הנייד שלכם, הגיע הזמן להשקיע במחשב מוגבה. ד"ר סקנטלבורי מציינת כי חשוב לשמור את העיניים ממוקדות ישירות מולכם, כדי למנוע את כיפוף הצוואר והימעכות הכתפיים יותר מדי במהלך היום. בטווח הארוך זה עלול לגרום לכאבי גב ובעיות ביציבה.

חשבו על האוזניים שלכם

האם הבחנתם ביציבתכם בזמן שליחת הודעות טקסט? הראש שלכם נופל קדימה והגב מתעקל. טריק קל לשמור על הראש שלכם מפני כיפוף: לשמור על האוזניים שלכם בקו ישר ומאונך עם הכתפיים שלכם. זה יישר את עמוד השדרה שלכם ויקל על הימצאות של לחץ מופרז על הצוואר שלכם, מייעצת ד"ר סקנטלבורי.

אל תצליבו רגליים

טיפ מועיל נוסף לשמירת עמוד השדרה שלכם ישר כאשר אתם יושבים: מקמו את הכתפיים שלכם בדיוק מעל הירכיים. זה אומר לא להצליב רגליים ולשמור אותן שטוחות על הרצפה. זה קשה בהתחלה, אבל ישיבה עם רגליים משוכלות כל היום, יכולה להיות חדשות רעות לגב התחתון ולעמוד השדרה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית