השיפוצים במעון רה"מ

נתניהו יבקש הוצאות על הבית בקיסריה; "בגלל בנט ולפיד"

ראש הממשלה נתניהו, מתגורר במעונו הפרטי וזאת בשל שיפוצים שנמשכים כבר למעלה משנה וחצי במעון הרשמי | נתניהו יבקש מועדת הכספים החזר הוצאות גם על הבית בקיסריה; "אף אחד לא היה נדרש לדון בסידורי ביטחון בביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו אלמלא בנט ולפיד", הגיב נתניהו (חדשות בארץ)

בני סולומון | כיכר השבת |
המעון בבלפור (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשל השיפוצים שנערכים כבר קרוב לשנתיים במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו, מתגוררים בביתם הפרטי ברחוב עזה.

על פי הפרסום בחדשות 12, נתניהו, צפוי לבקש מוועדת הכספים בקשה להכיר בהוצאות של המעון החלופי ברחוב עזה - וגם בהוצאות של המעון הפרטי של נתניהו בקיסריה, שם הוא שוהה בדרך כלל בסופי שבוע.

על פי הדיווח, מדובר בדרישה חריגה שכן הגיוני שיבקשו הוצאות בגלל השיפוץ, אבל מדוע שהמדינה תממן גם את ההוצאות השוטפות בקיסריה?; "אנו חשים אי-נוחות", אמרו גורמים בכנסת לחדשות 12.

מדוע מרגישים אי נוחות? "בעיקר בשל כך שעל שולחן הוועדה מונחים הרבה דברים דחופים אחרים. אבל ההערכה שהקואליציה תאשר את הבקשה הזו, והמדינה תכיר בהוצאות של 2 המעונות".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אף אחד לא היה נדרש לדון בסידורי ביטחון בביתו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו אלמלא בנט ולפיד היו נמנעים מלהרוס את המעון הרשמי בבלפור ולהשקיע 50 מיליון שקלים בשיפוץ ביתו הפרטי של בנט ברעננה במקום להכשיר למגורים את מעונו הרשמי של ראש הממשלה בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר