המתמודדים מתפללים בכותל ובקברי צדיקים • תמונות

בשעות שלפני פתיחת הקלפיות בבחירות לרבנות הראשית, הגיעו חלק מהמתמודדים לשאת תפילה בקברי צדיקים ובשריד בית המקדש, הכותל המערבי. צפו בתמונות (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילומים: כיכר השבת, פלאש 90)

בשעות שלפני פתיחת הקלפיות בבחירות לרבנות הראשית, הגיעו חלק מהמתמודדים לשאת תפילה בקברי צדיקים ובשריד בית המקדש, הכותל המערבי.

הרב דוד לאו, הגיע בצהריים לרחבת הכותל המערבי, כשהוא מלווה באביו הרב ישראל מאיר לאו, התפלל את תפילת מנחה ונשא תפילה להצלחתו בבחירות.

ביציאתו מהמקום, אמר הרב לאו לכלי התקשורת: "אני עומד כאן ליד שריד בית מקדשנו, ליד הכותל המערבי, יודע על תפארתה של ירושלים - תפארתו של העם היהודי, ורוצה להאמין ולקוות שגם את תפארת הרבנות ניתן יהיה להשיב ולחבר סביב הרבנות את כל חלקי העם כי הרבנות משדרת יהדות לכולם ובעזרת השם שנזכה לעשות זאת".

מוקדם יותר היום הגיע גם הרב דוד סתיו אל הכותל המערבי ונשא תפילה להצלחתו. הרב סתיו התברך על-ידי חלק מהמתפללים שבירכו אותו בברכת הצלחה. הרב סתיו ביקר גם בהר הזיתים.

הרב יעקב שפירא, עלה לקברו של אביו הרב הראשי לשעבר, הרב אברהם שפירא זצ"ל, וכן פקד את קברו של מייסד הרבנות הראשית הראי"ה קוק זצ"ל ואת קבר הרב צבי יהודה קוק זצ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר