יהורם גאון תומך בעצרת? מנהלתו: הוא לא משתתף בהפגנות

לפי פרסומים ברשתות החברתיות, הזמר והשחקן יהורם גאון הביע תמיכה בעצרת החרדים "לא בגלל שאני נגד השוויון בנטל, אלא בגלל השנאה ללומדי התורה". מנהלתו הכחישה את הדברים בשיחה עם 'כיכר השבת': "יהורם גאון לא ישתתף בעצרת" (חרדים,בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יהורם גאון (צילום: פלאש 90)

ככל שהשעות קרבות למועד עצרת המיליון שתתקיים מחר (ראשון) בבירה, חילונים נוספים מביעים את תמיכתם בקיומה, וזאת לנוכח העובדה כי במדינת היהודים הוכרז כי לומד תורה דינו להיכלא. לפי הודעות שהופצו ברשתות החברתיות, יהורם גאון, זמר, שחקן ומגיש ברדיו, הצטרף אף הוא לתמיכה בעצרת.

לפי הציטוט שיוחס לגאון, הוא אמר: "כן. גם אני אהיה בהפגנה הגדולה בירושלים. לא בגלל שאני נגד השוויון בנטל, אלא בגלל השנאה ללומדי התורה. בגלל ההתבטאויות כנגד החרדים שאני חלק מהם. בגלל הדה לגיטימציה לאורח חיינו היהודי. כן היהודי!".

עוד צוטט גאון כאומר: "אנחנו כאן בארץ הזו בזכות מליוני יהודים שהעבירו את לפיד תורת ישראל ומתו למען דרכם, אמונתם ותורתם. ולא! היא לא כללה נשק ומדים. גם לא לשם הגנה. התרבות היהודית התבססה על לימוד התורה ובזה לנושאי הנשק".

מנהלתו של גאון אמרה בשיחה עם "כיכר השבת" כי "יהורם גאון הביע את דעתו אך לא ישתתף בעצרת". עוד הוסיפו מנהלתו האישית של גאון כי הדברים שפורסמו ויוחסו לגאון אינם נכונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר