שאגת אריה 2

"התנזים" חוזרים לפעולה: "נעצור את אריה דרעי בגופינו"

יממה לאחר התפטרותו של אריה דרעי, "התנזים" בראשות יהודה אזרד חוזרים לפעולה • בהודעה לפעיליו כתב אזרד כי "אנחנו מתכוונים לעצור את דרעי בגופינו ולא לתת למהפכה להיעלם" • דרעי נפגש כעת עם הגר"ש בעדני • אמש כתב דרעי הודעה לבנו: "יש לכם אבא במשרה מלאה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יהודה אזרד (צילום: כיכר השבת)

הדרמה בתנועת ש"ס: יממה לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו בש"ס, קבוצת תומכיו שזכתה לכינוי "התנזים" בראשות יהודה אזרד חוזרת לפעולה.

ל"כיכר השבת" נודע כי אזרד הודיע לפעיליו כי בכוונתו להקים את קבוצת התומכים מחדש ולהילחם בהחלטה של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפרוש מהחיים הפוליטיים.

אזרד הוציא הודעה לפעיליו תחת הכותרת "נעצור את דרעי בגופינו" וכתב: "חברי התנזים שהוזזו במהלך השנתיים האחרונות הצידה על ידי אריה דרעי במטרה להרגיע אינטרסנטים למיניהם, לוקחים את המושכות לידיים חזרה".

"היום נתארגן כל חברי התנזים במטרה להקים בעוד מספר שעות את שאגת אריה 2 ליד ביתו של דרעי. אנחנו מתכוונים לעצור את דרעי בגופינו ולא לתת למהפכה להידרדר אל פי התהום ולהיעלם מהמפה", כתב אזרד.

"די לרמיסת קרנם של יהדות המזרח. אותנו לא תצליחו למחוק מהמפה", הוסיף אזרד, "רוחנו חזקה יותר מכל הספינים והתככים שנועדו לעצור את החזרת העטרה ליושנה".

יצוין כי מספר תומכים הקימו הבוקר מאהל מתחת ביתו של דרעי ברחוב הקבלן בירושלים אך לאחר בקשת בני המשפחה המאהל פורק.

בתוך כך, בשעה האחרונה הגיע אריה דרעי למעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני בבני ברק, להיוועד עמו ולדון בפרישתו מש"ס. בהמשך היום יגיע דרעי לבתיהם של כל חברי מועצת החכמים.

אמש, דקות לאחר פרסום ההתפטרות של דרעי, הוא שלח מסרון לבנו בו הוא כתב: "ברוך השם יש לכם אבא במשרה מלאה, מקווה שלא יימאס לכם. אני אשתדל להיות חבר ואבא טוב. אוהב אתכם, מתנצל מאוד שלא עידכנתי אף אחד חוץ מאמא. תעביר לכל המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר