גוטרמן התקפל? המפגע בביה"ס יתוקן

חדשות 2 חשף את המפגע הבטיחותי של תלמידות ביה"ס "בית יעקב אביעזרי" שבמודיעין עילית. ראש העיר הודיע: העניין יתוקן (חרדים)

יוסי הר-מור | כיכר השבת |

בימים אלה נחשף בחדשות ערוץ 2 שכ-1,000 תלמידות מגיעות מדי יום ביומו לבית הספר היסודי "בית יעקב אביעזרי" שבמודיעין עילית, בדרך לא בטיחותית ורוויות סכנות.

כתב חדשות ערוץ 2 שחשף את הפרשה דיווח כי דרכי הגישה למוסד החינוכי אינן מסומנות, שלא לדבר על מעבר חציה. בדרך לבית-הספר, התלמידות עושות את דרכן בשטח מסוכן, המשמש מעבר למשאיות עמוסות בחומרי בניין. בעיריית מודיעין עילית מפנים אצבע מאשימה להנהלת בית הספר. "ברגע שנקבל תקציבים נאותים, נדאג לדרכים חילופיות".

בעקבות התחקיר והתלונות הרבות של ההורים, נמסר כי עיריית מודיעין עלית נענית לבקשת ההורים ותחל כבר בשבוע הבא בעבודת תשתיות במקום, במסגרתה יבנה שביל מדרגות מהגבעה הדרומית אל בית הספר.

במהלך יום שני בשבוע שעבר, נמסרה בקשת תגובה למחזיק תיק התחבורה בעיר הרב גדעון הכהן למחסור במעבר מהיר ובטיחותי לתלמידות בית הספר, הרב גדעון הכהן מסר בתגובה לפניית מערכת העיתון כי הדבר הובא כבר לפני כחודש לטיפולו והוא הורה לצוות העובדים במחלקת התחבורה לבנות במקום מדרכה. בנוסף לגיבוש פתרון קבוע שיקל על המעבר אל בית הספר.

בעקבות הפניות הרבות ופניית "ענין חדש", הוחלט, כאמור, לזרז את תחילת העבודות במקום. במחלקת התשתיות גיבשו תוכנית להסדר וטיפול בבעיה. תוכנית שהצריכה מבחינת העירייה לא מעט משאבים וכספים נוספים.

ל"ענין חדש" נודע שהתוכנית גובשה באופן סופי ביום שלישי ולאחר מכן הובאה לידי ראש העיר הרב יעקב גוטרמן שלאחר בדיקה מדוקדקת של כל הפרטים אישר את התוכנית.

העיתון עניין חדש, היוצא לאור בעיר, מפרסם השבוע כתבה נרחבת על העניין. "יש לציין שמבנה ביה"ס, נבנה במהירות שיא של כ-8 חודשים, ולא הייתה שום אפשרות להספיק ולהכין דרכי גישה נאותים לפני פתיחת שנת הלימודים", נאמר בידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר