"קיבלנו מתנה ענקית"

מרגש: שנתיים לאחר שבנה הפעוט טבע, האם ילדה תינוקת בריאה

נטשה פרי בת ה-41, איבדה את בנה הפעוט לפני שנתיים, כאשר הוא טבע בבריכה בחצר הבית בו הם מתגוררים. בשבוע האחרון, נטשה ילדה תינוקת בריאה ושלמה והיא מוסרת: "לאחר המוות של עתי, משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור" (בריאות)

בני סולומון | כיכר השבת |
נטשה פרי (צילום: הלל יפה, חדרה)

כשנתיים וחצי לאחר שבנה של נטשה פרי בת ה-41, עתי ז"ל, בן השנתיים טבע בבריכה, היא ילדה. הלידה עברה בהצלחה ולאחריה סיפרה נטשה בהתרגשות: "לאחר האסון הכבד, החלטנו כמשפחה להמשיך הלאה בחיים ולהביא לעולם עוד ילד". נטשה ובתה שוחררו לביתן כשהן מרגישות טוב.

לנטשה ושרון שני ילדים גדולים- עתיר בן 14 ודביר בן 12. קודם הלידה סיפרה נטשה: "לאחר האסון התכנסה המשפחה הגרעינית והחליטה יחד, בפה מלא, שצריך להמשיך הלאה, על אף הקושי והכאב הגדול. משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה".

נטשה עם התינוקת

בשבוע ה-39 להריון הגיעה נטשה לחדר מיון נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה, ובחסדי שמיים, כעבור מספר שעות ילדה נטשה את בתה הקטנה בליוויה של אלונה סלומונוב, מיילדת חדר לידה, שתמכה בה לאורך כל הלידה.

רגע לפני השחרור הביתה, ציינה נטשה בהתרגשות: "ללא ספק זכיתי לחלוק את אחד הרגעים המרגשים והמשמעותיים בחיי לצד צוות מקצועי וקשוב, שעטף אותי בחיוך, הבנה ואכפתיות רבה. התינוקת שהצטרפה אלינו למשפחה היא מתנה ענקית שקיבלנו לחיינו ולכן החלטנו לקרוא לה שי-לי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר