זוועה ברמת אביב: אב חילוני הרג את שני ילדיו ומת

אלי גור, אב חילוני בן 52, חטף את שני ילדיו שהוחזקו ברשות האם, ואיים לפגוע בחייהם. לאחר מכן, נמלט לרמת אביב, השליך אותם מגובה למוות, ושלח יד בנפשו. דובר מד"א: "כשהתחלנו לטפל בהם הם כבר היו מחוסרי הכרה וללא דופק ונשימה. לאחר פעולות החייאה שניסו הפרמדיקים לבצע, לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: פלאש 90)

אימה בתל אביב: גבר חילוני בן 52 מאזור השרון, חטף ביום רביעי האחרון (ערב החג) את שני ילדיו, הביא למותם בצורה מזעזעת, שלח יד בנפשו ומת גם כן.

האם שחשה בסכנה, פנתה בדחיפות למשטרה לאחר שהלה חטף את הילדים מרשותה, אולם הצעד לא עזר, והלה דחף את ילדיו למוות מהקומה ה-11 בבניין רב קומות ברמת אביב. לאחר שהביא למותם, קפץ האב החילוני מהבניין, ומת גם הוא.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת האירוע סיפרו על מראה מחריד, ניסיונותיהם לבצע החייאה בשלושה עלו בתוהו, ומותם נקבע לאחר זמן קצר.

(צילום: פלאש 90)

הילדים שנהרגו, הם עדן (4), ויהב, (כ-5). אביהם שהביא למותם הוא אלי גור, גבר חילוני כבן 52, שהורחק ממשפחתו בצו הגנה.

על פי חקירת המשטרה, אלי גור הגיע לבית רעייתו לשעבר, תקף אותה וחטף את הילדים מכוח, כשהוא אף מאיים להרוג אותם.

האישה המבוהלת פנתה למוקד 100 של המשטרה, הדיווח הועבר למשטרת טייבה והסריקות אחר הבעל החלו באופן מיידי.

במהלך הסריקות אחר הבעל, הוזנק מסוק לאוויר ואף פוזרו מחסומים, אלא, שבעוד המשטרה מקיימת מרדף אחר המקומות אליהם יכל האב להימלט, הלה נסע לתל אביב, עלה באמצעות מעלית חיצונית לקומה ה-11 בבניין רב קומות, והשליך את ילדיו למוות כשלאחר מכן שלח יד בנפשו גם כן.

(צילום: פלאש 90)

דובר מד"א, זכי הלר סיכם את האירוע: "כשהגענו למקום הבחנו בגבר ובשני הילדים שרועים על משטח בטון למרגלות בניין רב-קומות. היה ברור לנו שהם נפלו מגובה רב, וכשהתחלנו לטפל בהם הם כבר היו מחוסרי הכרה וללא דופק ונשימה. לאחר פעולות החייאה שניסו הפרמדיקים לבצע, לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

יצויין, כי זהו אינו המקרה הראשון בתקופה האחרונה בו אדם חילוני שולח יד בנפש ילדיו. בתחילת השבוע קרה מקרה דומה בירושלים, בו אם דקרה למוות את שני ילדיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר